قائم‌مقام سازمان صداوسيما، آثار پژوهشي و تحقيقاتي در اين سازمان را بسيار تاثيرگذار دانست.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، سيدرمضان موسوي مقدم در اولين روز از هفته پژوهش، در مراسم رونمايي از آثار تحقيقاتي مراكز پژوهش صداوسيما از تلاش‌ها و زحمات پژوهشگران رسانه ملي قدرداني كرد.
 
قائم مقام رئيس سازمان صداوسيما گفت: امروز خوشبختانه آثار ارزشمند و خوبي با توجه به نياز مخاطبان‌مان در مراكز پژوهشي سازمان صداوسيما در كار پژوهش و تحقيق قرار گرفته است كه مي‌تواند براي توليد برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني ثمربخش باشد.

وي با بيان اين مطلب كه رسانه ملي در ميان دستگاهها، وزارتخانه‌ها و نهادهاي كشور از بهترين پژوهشگران در امر تحقيق و پژوهش بهره مي‌برد افزود: عملكرد مراكز پژوهشي سازمان صداوسيما بسيار موفق بوده و پژوهشگران ما علي رغم مشكلات موجود با تلاش و ايثارگريهاي خود توانسته اند كارهاي بسيار بزرگي انجام دهند.
 
موسوي مقدم تاكيد كرد: پژوهشگران صداوسيما بايد نوآوري، خلاقيت و ايده‌پردازي را در ارزيابي‌هاي پژوهشي خود ملاك قرار دهند چرا كه ما در رسانه ملي بايد متناسب با فرهنگ، شيوه و داشته‌هاي خودمان به تحقيق و پژوهش موضوعات جامعه بپردازيم و كمتر از الگوهاي غربي استفاده كنيم.

وي افوزد: پژوهشگران صداوسيما بايد تلاش كنند تا ضمن كاربردي كردن امر پژوهش و تحقيقات، آثار پژوهشي را با زبان و ادبيات رسانه‌اي در اختيار مخاطبان قرار دهند.
 
 قائم مقام رئيس سازمان صداوسيما همچنين گفت: در حال حاضر موضوع مشكلات زيست محيطي، جمعيت، تخريب منابع طبيعي، مسائل اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و نگاه به افق‌هاي آينده بايد در دستور كار مراكز پژوهشي سازمان صداوسيما قرار گيرد.
 
در اين مراسم از 31 اثر جديد پژوهشي و تحقيقاتي مراكز پژوهشي سازمان صداوسيما كه شامل 25 اثر تاليف ، 6 اثر ترجمه و7 اثر نرم‌افزار بود رونمايي شد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار