مديران راديو معارف با آيت الله مصباح يزدي رييس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) ديدار كردند.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، آيت الله مصباح در اين ديدار، با اشاره به اينكه در گذشته ترويج فرهنگ اسلامي از طريق روشهاي سنتي مانند مجالس وعظ، منابر و برخي نشريات ديني امكان پذير بود افزود: در حال حاضر اين نقش مهم بر عهده رسانه ملي و برنامه سازان اين رسانه قرار گرفته است.
 
وي با اشاره به ديدگاه حضرت امام خميني (ره) قبل از انقلاب نسبت به جايگاه راديو و تلويزيون تصريح كرد: امام راحل قبل از انقلاب بارها اعلام كردند كه مخالف تلويزيون نيستند بلكه مخالف ابتذال در اين رسانه هستند.
 
رئيس موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني (ره) تاكيد كرد: بعد از انقلاب نقش صدا و سيما  كاملاً چشم گير شده است كه البته همانطور كه بايد به نقش ايجابي و نقاط مثبت اين رسانه توجه شود و از آسيب‌ها و نقاط ضعف آن نيز پرهيز كرد.
 
در ادامه اين ديدار حجت الاسلام و المسلمين رجبي، قائم مقام موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني(ره) نيز گفت:‌ رسانه‌هاي ارزشي و ديني منطبق با موازين اسلام همان ادامه دهنده وظايف انبياء هستند.
 
وي از راديو معارف به عنوان يكي از مجموعه‌هايي كه پيام الهي را مي‌رسانند و در مسير رساندن پيام الهي تلاش مي‌كنند ياد كرد و افزود:‌ راديو معارف سرتاسر تلاش براي رساندن معارف ناب اهل بيت عليهم السلام است.
 
در ادامه اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين لطفي نياسر، مدير راديو معارف با اشاره به فعاليت پانزده ساله راديو معارف گفت: يكي از راهبردهاي اصلي راديو معارف، معرفي و شناساندن فعاليت نهادها، موسسات و مراكز پژوهشي حوزه علميه براي مخاطبان فرهيخته اين راديو است.
 
وي همچنين با اشاره به اينكه حوزه‌هاي تخصصي در مباحث ديني شاخه‌هاي مختلفي دارند ، خواستار همكاري و تعامل بيشتر نهادهاي تخصصي حوزوي براي رساندن پيام معارف ناب اسلامي به مخاطبان راديو معارف شد.
 
در پايان اين ديدار تفاهم نامه همكاري راديو معارف با موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني (ره) به امضاء طرفين رسيد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار