مسابقات کاراته سبک کیوکوشین 7 جانبه کشور با حضور 150کاراته کا دیروز در سالن پوریای ولی دانشگاه واحد همدان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ در این رقابتها تیم همدان قهرمان شد و تیمهای خوزستان و لرستان در رده های دوم و سوم استادند.
این رقابتها با حضور کاراته کا های خوزستان ، ایلام ، کرمانشاه ، مرکزی ، لرستان ،آذربایجان غربی و همدان در 4 رده سنی نونهالان ، نو جوانان ، جوانان و بزرگسالان به میزبانی همدان برگزار شد .
در رده انفرادی و در رده سنی نونهالان در وزنهای 20- تا 45+ علی محمدی ، محمد رضا زهره وند ، امیر شیخی و رضا عسگری همگی از همدان ، محمد صابر مامی زاده از ایلام ، عرفان گندم کار از همدان و اشکان کریمی از خوزستان به قهرمانی رسیدند .
در رده سنی نوجوانان هم در وزنهای 40- تا 55+ مهرشاد سپهوند از لرستان ، رامین رحمانی از خوزستان ، میلاد زارعی از همدان ، مهدی مقدم از خوزستان و محمد حسین طرهانی نژاد از لرستان به برتری رسیدند .
در رده سنی جوانان در وزنهای 50- تا 70+ حسین سلطانی از خوزستان ، مهدی دشتی اقیلی زاده از خوزستان ، فردین رابع زاده از همدان ، امیر حسین صالحی زارع از خوزستان ، یاسر نژاوی از آذربایجان غربی و شایان زاهدی از خوزستان به عنوان برترینها معرفی شدند .
در رده سنی بزرگسالان هم در وزنهای 60- تا 90+ امین قاسمی نژاد از لرستان ، آزاد مصطفایی از آذربایجان غربی ، حسام علمداریان و محمد نعیم هر دو از همدان و محمد طرهانی نژاد از لرستان در برابر حریفان خود به برتری رسیدند ./س
برچسب ها: کاراته ، سبک ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.