نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت:‌ انعطاف در قوانین، حل بوروکراسی پیچیده اداری و جلوگیری از صدور بخشنامه‌های متعدد به توسعه سرمایه‌گذاری و جذب آن کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ کمال‌الدین پیرموذن در جلسه شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی، اظهار داشت: تنها راه برون‌رفت ما از مشکلات فعلی توجه به سرمایه‌های بخش خصوصی و ورود آنها به حوزه‌های مختلف است که انتظار می‌رود با درایت و شایستگی استاندار اردبیل که مدیری لایق و با تدبیر است بتوان در این زمینه توفیقی حاصل کرد.

پیرموذن یادآور شد: اگر 60 هزار بیکار در استان داریم که چشم انتظار تحولات اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری‌ها هستند تا گرهی از مشکلات آنها باز شود ما باید در تصویب قوانین و اجرای آنها به گونه‌ای حرکت کنیم تا یک انعطاف خوب و تاثیر‌گذاری شایسته را داشته باشیم.

وی افزود: در شأن این استان نیست که نیم درصد سهم تولید و صنعت نصیب این استان باشد و یا شهر‌ک‌های صنعتی ما فاقد تحرک و پویایی باشند بلکه در شان و مدنیت این مردم است که با هدایت‌های عالمانه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار پر توان و آبدیده، مجمع نمایندگان پویا و مدیران توانمند بتوان مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کرد تا این خدمتگزاری پلی در تامین رضایت الهی باشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: ما در کمیسیون با دعوت از وزرای اقتصادی سعی داریم در دولت جدید که با تدبیر و امید حرکت می‌کند معضلات و دغدغه‌های گذشته را برطرف و یک روح تازه‌ای را در بخش صنعت و تولید بدهیم تا این حوزه از نارسایی‌های چند سال اخیر نجات پیدا کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه بیان داشت: اجرای سیاست‌های تشویقی در حوزه جذب سرمایه‌گذاران، تولید‌کنندگان، تجار و صادر‌کنندگان می‌تواند فضای مطلوبی را در رونق این بخش فراهم آورد/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، مشکل ، سرمایه ، گذاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.