رئیس اداره تولیدات گیاهی شهرستان طارم از برداشت ۷۰۰ تن محصول فندق در شهرستان طارم خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛رئیس اداره تولیدات گیاهی شهرستان طارم به سطح زیر کشت محصول فندق در شهرستان طارم اشاره کرد و  گفت :سطح زیر کشت این محصول امسال در شهرستان طارم ۳۷۰ هکتار بوده است.

 

حیدری میزان برداشت محصول فندق در شهرستان طارم را یادآور شد و تصریح کرد: امسال کشاورزان طارمی موفق به تولید ۷۰۰ تن محصول فندق در این شهرستان شدند.

 

وی با اشاره به میزان عایدی کشاورزان از برداشت فندق در این شهرستان ادامه داد : در سال جاری ۳٫۵ میلیارد ریال از برداشت این محصول عاید کشاورزان طارمی شد.

 

رئیس اداره تولیدات گیاهی شهرستان طارم به تعداد بهره‌برداران محصول فندق در شهرستان طارم اشاره و تصریح کرد: سال جاری تعداد ۳۰۰ خانوار به تولید این محصول مشغول بودند.

 

حیدری با بیان اینکه عملکرد محصول فندق تولیدی شهرستان طارم در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل تغیری نداشته، عنوان کرد: به دلیل شرایط آب‌ و هوایی مساعد، محصول تولیدی امسال از کیفیت مطلوبی برخوردار بود.

 

وی  با اشاره به ارقام فندق کشت شده در شهرستان طارم  تصریح کرد :قره‌باغی، کورا و رسمی از جمله ارقام محصول فندق در این شهرستان به شمار می‌رود.

 

رئیس اداره تولیدات گیاهی شهرستان طارم در پایان خاطرنشان کرد: محصول فندق تولیدی شهرستان طارم علاوه بر تامین نیاز شهرستان طارم به سایر شهر‌های استان و همچنین به استان‌‌‌‌‌‌‌‌‌های همجوار صادر می‌شود./س


برچسب ها: فندق ، طارم ، برداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.