سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از آمادگی این اداره کل برای برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

ابراهیم رحیمی زنگنه گفت: استان کرمانشاه هم اکنون دارای 2 سینما و 3 سالن برای اکران فیلم می باشد و این توانایی را دارد که میزبان جشنواره های مختلف سینمایی به ویژه جشنواره بین المللی فیلم فجر باشد.

وی گفت: سینما فرهنگ با 2 سالن و سینما آزادی بایک سالن قابلیت برگزاری جشنواره های فیلم را دارند و هر سه سالن مجهز به سیستم صوتی، سیستم پخش دیجیتال و پرده های مناسب اکران هستند و از نظر فنی هیچ مشکلی ندارند.
رحیمی زنگنه تصریح کرد: با دبیرخانه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر مکاتبه لازم برای میزبانی استان کرمانشاه صورت گرفتهو با توجه به پتانسیل استان در تلاش هستیم این جشنواره به نحو شایسته ای در استان برگزار شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان با تاکید بر سخنان استاندار کرمانشاه مبنی بر معرفی جایگاه استان در منطقه و کشور، از همه نهادها به ویژه صدا و سیما، شهرداری و شورای اسلامی شهر تقاضای همراهی و مساعدت و تصریح کرد: در برگزاری نمایشگاه کتاب و جشنواره تئاتر منطقه ای شاهد همکاری ویزه این نهادها بودیم که جا دارد از آنها نیز تقدیر کنیم./س


برچسب ها: کرمانشاه ، اعلام ، آمادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.