ماموران راهداری استان قزوین 300 مسافر را که با 100 خودرو در برف و کولاک منطقه الموت این استان گرفتار شده بودند ، نجات دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
 مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین روز جمعه افزود:از روز (پنجشنبه)که بارش برف همراه با کولاک شدید در استان قزوین آغاز شده است با وجود هشدارهای تلویزیونی مبنی بر رعایت موارد ایمنی، متاسفانه بسیاری از رانندگان به این توصیه ها توجه نکرده اند و حتی از بستن زنجیر چرخ هم خودداری کرده اند.

جواد حق لطفی افزود:ارتفاع برف در بسیاری از نقاط کوهستانی منطقه الموت قزوین به یک متر رسیده و در گردنه ها عبور و مرور بدون زنجیر چرخ میسر نیست.

حق لطفی با اشاره به وضعیت سایر نقاط استان قزوین گفت: به جز گردنه آوج که با برف و کولاک همراه است سایر محورها با بارش شدید باران همراه است و رانندگان در چنین مواقعی ضمن کاهش سرعت خود باید از هرگونه سبقت بی جا پرهیز کنند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد: از رانندگان می خواهیم تا ضمن پرهیز از سفرها غیرضرور، در صورت انجام سفر، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و به توصیه های ماموران راهدار و پلیس راه در طول سفر عمل کنند/س
برچسب ها: مسافر ، برف ، نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.