سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: اعزام تیم ملی بانوان به رقابت های انتخابی المپیک در منچستر به سود این بخش می شد.

مینو مداح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد اعزام نشدن تیم ملی تکواندوی بانوان به نخستین دوره رقابت های انتخابی المپیک در منچستر عنوان کرد: به هر حال اگر از یک اعزام جلوگیری شود امتیازی از بانوان کاسته خواهد شد اما من در جریان تصمیمات و شرایط کنونی بانوان نیستم و نمی توانم نظر قطعی در این خصوص بدهم.

وی افزود: شاید شرایط تیم ملی بانوان بد بوده و نمی شد تا این تیم را راهی رقابت های انتخابی المپیک کرد. اما اعزام تیم به طور حتم به تجربیات این بخش کمک می کرد.

وی تصریح کرد: من ترجیح می دهم بانوان در هر رقابتی شرکت کنند تا حضورشان در مسابقات برون مرزی کم رنگ نشود. شرایط بانوان تکواندوکار ایران در حال حاضر به گونه ای است که حریفان دیگر به عنوان زنگ تفریح به این تیم نظر ندارند.

مداح با بیان اینکه در جریان امور مربوط به بانوان نیست، یادآور شد: در حال حاضر نظری نمی دهم و در این مورد باید مسئولان پاسخگو باشند.

وی در مورد حضور مجدد در تیم ملی بانوان گفت: پس از بازی های کشورهای اسلامی و اتمام قراردادم با فدراسیون پیشنهادی نداشتم و صحبتی در این باره با من نشده است. جامعه تکواندو منتظر برگزاری مجمع انتخاباتی بوده تا مسئولان در مورد آینده تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، بانوان ، منچستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار