سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:تمام وقتم را فعلا برای پرسپولیس گذاشتم ولی پاسخ منتقدان را به موقع خواهم داد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، علی دایی در نشست خبری گفت:  به نظر من در مجموع مسائلی که در بازی  با مس پیش آمد به نفع تیم ما تمام شد. از اشتباه مدافع مس استفاده کردیم و  به موقع گلزنی  کردیم.با این حال در اکثر دقایق هم حاکم بر میدان بودیم .

وی در مورد اینکه فکر می کرد تیمش در این بازی 6 گل بزند گفت: فوتبال همین است. سال قبل که من با راه‌آهن به کرمان آمدم در اوج شایستگی 4 بر صفر شکست خوردم اما امروز آن روی فوتبال خودش را به ما نشان داد. خدا را شکر تیمم برنده شد. منکر زحمات تیم مس نمی شوم. خوشحالم که بچه ها مزد تلاش خود را گرفتند. با تمرینات خوبی که از اول فصل داشتیم توانستیم با نتیجه خوبی در این بازی به برتری برسیم و جابجایی‌های نیم‌فصل هم باعث شد تا به هارمونی خوب برسیم و این بازی را با یک نتیجه خوب پشت سر بگذاریم.

علی دایی درباره نتیجه گیری بهتر پرسپولیس در خانه گفت: ما در استادیوم آزادی سعی می کنیم توپ را روی زمین بچرخانیم. آزادی تنها استادیومی است که در این راه می تواند به ما کمک کند بازیکنان تیم ما تکنیکی هستند و سعی می‌کنیم بازی خود را روی زمین انجام دهیم. خوشحالم این بار با نتیجه خوبی پیروز شدیم و برخلاف همیشه در شهرستانی که مشکل داشتیم توانستیم این بازی را با این نتیجه ببریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اظهارات صالحی در برنامه ورزش و مردم گفت: من صحبت‌های ایشان را گوش نکردم و این برنامه را ندیدم.   من مدارکی دارم که ارایه می‌کنم و پاسخ قانع کننده ا‌ی هم خواهم داد. علی دایی حق است و حرف حق می‌زند. نه تنها صالحی که بزرگتر از او هم نمی‌توانند اینگونه صحبت کند. همه چیز مشخص است.
 
وی ادامه داد: من دو جلسه محروم شدم و قبل از آن هم جریمه شده بودم و به قول معروف گل بود و به سبزه نیز آراسته شد. می‌خواهند با محروم کردن من به پرسپولیس ضربه بزنند.
برچسب ها: دایی ، مس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار