فرماندارشهرستان پردیس گفت: موانع موجود بر سرراه سیستم مدیریت شهرستان در حوزه استقرار ادارات مختلف را مطرح و آنها را به مهندس کریمی معاون عمرانی و هماهنگی استانداری تهران جهت برداشتن این موانع منتقل کردیم.

مهدی مهاجر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت کنترل بازار در شهرستان گفت:استقرار ادارات مختلف در شهرستان پردیس با رایزنی های مجدد فرمانداری با نهاد ها و وزارت خانه هایی که هنوز جای نماینده آنها در این منطقه خالی است به نقطه پایانی خواهد رسید.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :در نماز جمعه هفته گذشته طی بازدید از مناطقی از بخش بومهن به همراه خانوم لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی درخواست انعکاس مشکلات و کمبود های شهرستان را از طریق تریبون نمایندگی ایشان در مجلس شورای اسلامی به مسئولان داشتیم.

فرماندارشهرستان پردیس با انتقال مشکلات موجود برسرراه استقرار ادارات در شهرستان پردیس اضافه کرد :از سوی دیگر در جلسه گردهمایی شوراهای شرق استان تهران در پردیس هم موانع موجود بر سرراه سیستم مدیریت شهرستان در حوزه استقرار ادارات مختلف را مطرح و آنها را به مهندس کریمی معاون عمرانی و هماهنگی استانداری تهران جهت برداشتن این موانع منتقل کردیم.

مهاجر در خاتمه اظهارداشت :کمک استانداری به شهرستان تازه تاسیس پردیس در برخورداری از مسیری هموار به منظور رشد و تقویت زیرساخت ها در این منطقه بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود ./س


برچسب ها: ادارات ، استانداری ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.