سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل تیم فجر بازی کردن سخت است اما ما به سه امتیاز این بازی نیاز داریم بنابراین می‌خواهیم پیروز از میدان خارج شویم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل فجرسپاسی در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: ما می دانیم که مقابل تیم جناب سرهنگ بازی کردن سخت است. یاوری به گردن فوتبال ما حق دارد و تیم های او شاخص های دوندگی دارند. آقای یاوری از فاصله بازی‌ها انتقاد کرده است من باید بگویم پس من چه بگویم که نه تعطیلی داریم و نه استراحت!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: فردا نیاز به 3 امتیاز داریم در لیگ مقابل سپاهان بازی خوبی کردیم اما در جام حذفی مقابل کاسپین خوب نبودیم. فجر سپاسی برای بازی بسته به تهران آمده است. ظاهرا چند محروم در تیم دارند شرایط ما هم همین است. من برای مصدومیت کبه ناراحتم جای تاسف است که حداقل 6 هفته او را نداریم ناراحتی من به این خاطر است که او خیلی آماده بود اما نمی تواند تیم را همراهی کند.
 
قلعه‌نویی در خصوص شرایط فعلی بازیکنان تیمش تأکید کرد: برای من هم جای تعجب بود چرا بین بازی با سپاهان و کاسپین تا این اندازه تفاوت بود؟! جا دارد به مربی کاسپین تبریک بگویم که از لحاظ نظم دفاعی عملکرد فوق العاده ای داشتند. البته فجر سپاسی دونده است اما قطعا بازیکنان من با انگیزه بیشتری به میدان رفته و سه امتیاز این بازی را کسب می کنند.
 
وی افزود: بحث زمین چمن و مجموعه های ورزشی مهم است. از شخص دکتر روحانی تقاضا دارم که بودجه خاصی برای ورزشگاه آزادی بگذارند چراکه در حال فرسوده شدن است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار