قائم مقام وزیر کشور در امور اجرایی گفت: وزارت کشور در صدد است تا جلسه سراسری سازمان‌های مردم نهاد را با رئیس‌جمهور در آینده‌ای نزدیک برگزار کند.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، "مرتضی میرباقری" قائم مقام وزیر کشور در امور اجرایی در حاشیه نشست مدیران سازمان‌های مردم نهاد در جمع خبرنگاران درباره فلسفه برگزاری چنین نشست‌هایی گفت: ما بحث و بررسی‌های مختلفی را انجام داده‌ایم و به این باور رسیده‌ایم که تشکل‌های مردمی نهاد نیاز به آموزش دارند و باید تسهیلات لازم را برای آنها فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه سازمان‌های مردم نهاد با مشکلاتی روبرو هستند اظهار داشت: درصدد هستیم با برخورداری این جلسات به یک جمع‌بندی نهایی دست پیدا کرده و در آینده‌ای نزدیک جلسه سراسری را با حضور رئیس‌جمهور برگزار کنیم و بتوانیم گره اساسی را از مشکلات این سازمان‌ها باز کنیم.

میرباقری خاطرنشان کرد: در دستگاه‌های دولتی ظرفیت‌های محدودی وجود دارد از این رو استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای ما ضروری است و ما امیدواریم بتوانیم در این عرصه تعامل اساسی را با عرصه‌های بین‌المللی به وجود آوریم و از ظرفیت بالقوه مردم در این زمینه استفاده کنیم.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی در پاسخ به سوالی درباره اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای برای گسترش فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد گفت: در این راستا مباحثی را با مهندس ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما مطرح کرده‌ایم و وی نیز ابراز علاقه کرده است در راستای فرهنگ‌سازی در عرصه‌های عمومی وارد عمل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار