وزیر کشور گفت: دیدار رئیس جمهور با سازمان‌های مردم‌نهاد که یکی از مهمترین دیدارهای رئیس‌جمهور به شمار می‌رود تا اواخر دیماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) و در پایان جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره معرفی استانداران باقیمانده که تاکنون معرفی نشده‌اند، گفت: استانداران دو استان خراسان رضوی و قم باقی مانده‌اند که بزودی معرفی خواهند شد.
 
وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دیدار رئیس‌جمهور با سازمان‌های مردم‌نهاد و NGO ها چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: این دیدار یکی از مهمترین دیدارهای رئیس‌جمهور است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان دیماه برگزار خواهد شد.
 
وزیر کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به گزارش شب گذشته باشگاه خبرنگاران درباره جمع‌آوری معتادان مواد مخدر تصریح کرد: دیشب گزارشی که توسط باشگاه خبرنگاران درباره مبارزه با موادمخدر پخش شد، گزارش بسیار خوبی بود، مباحث و محتویات این گزارش نیز پیرو صحبت قبلی بنده درباره حضور فعال تر و گسترده‌تر اصحاب رسانه در این زمینه بود.
 
وی ادامه داد: بنده پس از مشاهده این گزارش دستور دادم که حتما پیگیری‌ها انجام و پاسخ داده شود لذا از کسانی که این گزارش را تهیه و پخش کردند طی نامه‌ای تشکر کردم.  
 
رحمانی فضلی در بخش دیگری از اظهاراتش و در پاسخ به سوال دیگری درباره فعالیت دوباره احزابی که در دولت گذشته منحل شدند، گفت: این موضوع در حوزه مسئولیت وزارت کشور نیست، فعالیت دوباره این احزاب باید از سوی قوه قضائیه پیگیری شود و این قوه باید نسبت به این موارد تصمیم‌گیری کند.

وزیر کشور تصریح کرد: مسئولان وزارت کشور نیز ظرف دو هفته آینده با مسئولان تمامی احزاب فعال در کشور دیدار مشترک خواهند داشت که در آن جلسه سیاست‌های خود را نسبت به احزاب اعلام کنیم.
 
وی همچنین درباره طرح منطقه‌ای کردن استانهای کشور نیز اظهار داشت: ما هم‌اکنون در حال مطالعه هستیم تا تبدیل مناطق جدید را در کشور مورد بررسی قرار دهیم لذا کارشناسان خبره در حیطه‌های مختلف را برای مطالعه دقیق‌تر این موضوع دعوت کرده‌ایم که امکان ایجاد مناطق جدید در کشور را بررسی کنیم.
 
وزیر کشور همچنین در خصوص انتخاب استاندار خراسان رضوی گفت: گزینه‌هایی را برای تصدی این سمت در نظر داریم البته مهمترین و جدی‌ترین گزینه نیز استاندار فعلی خراسان رضوی است.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: وزیر ، کشور ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار