سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: امکانات تفرجگاهی آبعلی پاسخگوی خیل گردشگران نیست و تا رسیدن به نقطه مطلوب خدمات رسانی فاصله زیادی داریم.

ˈناصر محمودی فردˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: شهرستان دماوند حوزه و بستر گردشگری بسیار مناسبی دارد که باید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

محمودی فرد افزود: منطقه آبعلی با توجه به امکانات طبیعی، یکی از قطبهای گردشگری شهرستان دماوند محسوب می شود که باید به صورت ویژه در باره توسعه ظرفیت های آن تصمیم گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند نگاه دولت ˈتدبیر و امیدˈ به توسعه گردشگری را بسیار مثبت ارزیابی و بیان کرد: با توجه به سیاست های دولت و با عنایت به محدودیت های اعتباری باید نگاه ویژه ای به جذب سرمایه گذار در توسعه گردشگری داشت تا امکانات خوبی را برای جذب گردشگر در منطقه و درآمدهای پایداری برای شهر آبعلی ایجاد کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک کارگروهی به همین منظور در شهرستان دماوند تشکیل خواهد شد تا از نظرات کارشناسی صاحبنظران در جهت جلب و جذب سرمایه گذاران و توسعه زیرساختهای گردشگری استفاده شود.

محمودی فرد پیست اسکی آبعلی را از نظر تفریحی و گردشگری بسیار مهم ارزیابی و اظهارکرد: استقبال گسترده ای در فصل سرد سال از این منطقه تفرجگاهی صورت می پذیرد، اما متاسفانه امکانات موجود پاسخگوی مراجعه کنندگان و گردشگران نیست.

وی با اشاره به تشکیل جلسات مختلف با مسؤولان پیست اسکی آبعلی، تصریح کرد: دستگاه های مختلف شهرستانی موظف شده اند تا خدمات بهتری را به مراجعه کنندگان ارائه کنند، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.

این مقام مسؤول تحقق این مهم را مستلزم همکاری و همراهی اعضای شورای شهر، شهرداری و دیگر مسؤولان و حمایت از بخش خصوصی برشمرد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.