در گلکسی اس ۵ و نوت ۴ ممکن است از پنل PLS-LCD بجای تکنولوژی AMOLED استفاده شود.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛براساس گزارش جدیدی که به تازگی منتشر شده، به نظر می رسد، شركت سامسونگ در پرچمدارهای آینده خود (گوشي هاي هوشمند سري گلكسي و فبلت) با کنار گذاشتن پنل های AMOLED از صفحه نمایش PLS-LCD استفاده کند. این حرکت سامسونگ باعث خواهد شد تا حدود ۲۰ درصد از هزینه تولید دستگاه کم شود. در مقابل احتمالا کاربران از تفاوت بسیار ناچیز افت كيفيت صفحه نمایش چشم پوشی خواهند کرد.

به نظر مي رسد هدف سامسونگ از اتخاذ این تصمیم كاهش قيمت گوشي هاي هوشمند خود باشد چرا كه شرکت های چینی چون Oppo, Xiaomi و Vivo اسمارت فون های سطح بالایی با قیمت پایین تر تولید می کنند.

همانطور که می دانید شایعات و خبرهای زیادی در مورد سری پرمیوم گلکسی F سامسونگ منتشر شده که از طراحی و مشخصات فنی سطح بالایی بهره می برد. این سری از محصولات سامسونگ به احتمال زیاد همچنان از صفحه نمایش های آمولد این شرکت بهره می برند و مکانی امن برای اینگونه صفحه نمایش ها خواهند بود.

در مقابل سامسونگ در پرچمدار معمولی خود (سری گلکسی اس و گلکسی نوت) با کنار گذاشتن صفحه نمایش AMOLED از PLS-LCD استفاده خواهد کرد تا محصولات تولیدی آنها در این بخش از قیمت پایین تری برخوردار باشند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
گوشی های GLX را هم برسی کنید.
آخرین اخبار