اولین جلسه شورای فرهنگ، هنر و رسانه استان تهران با محوریت تعیین اهداف شورا در استانداری تهران برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اولین جلسه شورای فرهنگ، هنر و رسانه با محوریت تعیین اهداف و وظایف شورا به ریاست استاندار تهران تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور افرادی چون خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استاندار، ایازی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، حجت الاسلام زائری و شاهمرادی و ضرغامی مدیرکل ارشاد استان تهران و کارشناسان حوزه فرهنگ و هنر برگزار شده بود، سید حسین هاشمی ضمن مهم بر شمردن نقش فرهنگ در زندگی مردم و همچنین اهداف متصور برای توسعه استان تهران گفت: تهران نمونه کشوری است و هرکاری چه خوب و چه بد اگر در تهران انجام شود طبیعتا در کشور تاثیر می‌گذارد و در نتیجه من به پیشنهاد دوستان تصمیم گرفتم علی رغم گرفتاریهای متعدد استانداری در حوزه های مختلف میزبان این جلسه باشیم.

هاشمی افزود: من سال ها در صنعت و اقتصاد تجربه دارم اما همگی می دانیم در حوزه فرهنگ ادعایی ندارم در نتیجه می خواهم از نظرات کارشناسی اهل فن و حاضرین بهره ببرم چرا که اگر در تهران کاری انجام می شود توجه به تاثیرات فرهنگی آن مهم است.

وی گفت: امیدوارم دوستان با محوریت و همکاری ارشاد استان بتوانند با ابراز نظرهای کارشناسانه سر فصلها و خوراک فکری شورای هایی مانند شورای فرهنگ عمومی استان را تامین کنند چرا که در آن شوراها چه به لحاظ کارکرد و چه به لحاظ تعداد افراد امکان طرح گسترده بحثها و اعمال نظرات کارشناسانه نیست و باید در جایی مانند اینجا بحثها پخته و در آن جلسات تصمیم گیری شود.

استاندار تهران گفت: این شورا به هیچ وجه موازی‌کاری با دستگاهها و شوراهای دیگر نیست و ابراز نظر کارشناسانه همکاران این شورا حتما راه‌گشای مشکلات فرهنگی استان خواهد بود.

همچنین حجت الاسلام خاموشی نیز اشاره کرد: استاندار تهران با توجه به اینکه مسئول ارشد اجرایی استان است و بودجه های استانی را بر اساس عملکرد ادارت پرداخت و تایید می کنند در نتیجه بهتر است که شاخصهای توسعه فرهنگی استان را تعیین و ابلاغ کنند و این گروه بر اساس آن هم کارشناسی کند و هم نظرات خود را در حوزه عملکرد ادارات ابراز کند.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: استاندر ، تهران ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار