امروز با حضور گروههاي مختلف امداد جاده اي طرح راهداري زمستاني در استان يزد آغاز شد .

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان يزد ، امروز با حضور كليه دستگاههاي امدادرسان ، طي مراسمي با هدف اعلام آمادگي و آغاز به كار دستگاههاي امدادي در قالب طرح راهداري زمستاني و امداد جاده اي در محل فرمانده اي نيروي انتظامي استان برگزارشد .

در اين مراسم مديركل راه و شهرسازي استان ضمن تشكر از حضور و همكاري همه دستگاههاي امدادي چه در بخش دولتي و چه در بخش خصوصي به تشريح راههاي استان پرداخت .

 رضايي ضمن اشاره به بالا بودن هزينه هاي راه سازي اذعان نمود راههاي فعلي ظرفيت سرعتهاي مشخصه در عقربه هاي كيلومتر ي كه خودروسازان در خودروهاي توليدي مشخص مي كنند را ندارد و بايد رانندگان در سرعت هاي مشخص و مطمئني كه پليس مشخص نموده برانند، تا شاهد حوادث دلخراش جاده اي نباشيم .

مديركل راه و شهرسازي استان با اشاره به وجود تجهيزات ، امكانات و عدوات ايمني موجود در زمان بروز حادثه ، نقش و جايگاه مديريت صحنه در حادثه را مهم برشمرد .

وي اظهار اميدواري كرد ، هرچند استان يزد هرساله به همت و تلاش گروههاي امدادي وزحمات پليس ،شاهد كاهش حوادث جاده اي است ، ولي امسال نيز، اين همت و تلاش را با يد مضاعف نمود تا شاهد كاهش بيشتر ي از حوادث باشيم .

رضايي در ادامه به ميزان اعتبارات در حوزه راهداري و نگهداري راهها در لايحه بودجه سال آينده اشاره و اظهار اميدواري كرد: با توجه به بودجه و توجه خاص به اين بخش آينده خوبي را در اين حوزه شاهد خواهيم بود .

در پايان گروهها و دستگاههاي امداد رسان شامل راهداران ، هلال احمر ، پليس راه ، اورژانس ، امداد خودرو ، آتش نشاني و ساير دستگاههاي امدادي حاضر امكانات و تجهيزات خود را به نمايش گذاشتند .

انتهاي پيام/
برچسب ها: طرح ، راهداری ، زمستانی ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار