رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مازندران از تولید کنندگان وسایل و تجهیزات حوزه انرژی بعنوان مجموعه های اثرگذار در افزایش بهره وری انرژی ها نام برد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حسین افضلی در آیین افتتاح نمایشگاه ملی صنعت آب ، برق و الکترونیک در قائمشهر گفت: تولید کنندگان وسازندگان لوازم و تجهیزات استفاده از انرژی می توانند با بهره گیری از تجربیات دیگر کشورهای جهان و بکارگیری آن در تولید وسایلی باکیفیت بالا ، افزایش بهره وری انرژی را فراهم آورند .

وی ادامه داد: در کشورهای صنعتی دنیا ، ساخت وتولید ابزار و وسایل استفاده از انرژی به گونه ای است که حداقل تلفات انرژی و مدیریت مناسب بهینه مصرف را دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استانهای مازندران و گلستان از افزایش بهره وری انرژی بعنوان سیاست اصلی و مهم وزارت نیرو نام برد و گفت: تولید کنندکان وسایل و تجهیزات تولید ، انتقال و مصرف انرژی در اعمال و اجرای این سیاست و برنامه نقش آفرین هستند.

به گفته افضلی ارتقای کیفیت وسایل موجب کاهش تلفات انرژی در مسیر انتقال و مصرف می شود .

وی در حالی بهره وری از انرژی را مساله مهمی در صنعت آب و برق دانست که مصرف انرژی درهر خانوار ایرانی را سه برابر نرمال جهانی دانست .

افضلی به تدوین برنامه برای مدیریت مصرف انرژی در کشور اشاره کرد و گفت: اجرای طرح هدفمندی یارانه هااز جمله این اقدامات است که با همراهی خوب مردم به نتیجه رسید./س

انتهای پیام //

برچسب ها: تولید ، بهره وری ، انرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.