مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19، از برگزاری مراسم تجلیل از طراحان گرافیک در این منطقه خبر داد.

هادی قربانی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مراسم تجلیل از طراحان گرافیک محلات 13گانه منطقه 19 روز چهارشنبه 20 آذرماه سال 92 در این منطقه برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح روز چهارشنبه 20 آذرماه سال‌جاری در سرای محله شکوفه شمالی از ساعت10 تا 12 اجرا می‌شود.

قربانی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: طراحان گرافیک محلات 13گانه منطقه 19 با ارائه طرح‌های خود در محورهای گرافیک و فتوشاپ به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری مسابقات گرافیک و فتوشاپ در سطح محلات منطقه 19، انتخاب برترین طرح و معرفی برگزیدگان این دور مسابقات به مرحله بعدی در سطح منطقه 19 از اقدامات اجرایی این طرح است.

قربانی ادامه داد:  پس از برگزاری مسابقات گرافیک و فتوشاپ در سطح محلات، این دور از مسابقات در سطح منطقه 19 برگزار و از هر محله از یک نفر به عنوان برگزیده تقدیر و تجلیل خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از طراحان گرافیک محلات 13گانه منطقه 19 افزود: مراسم تجلیل و تقدیر از طراحان گرافیک محلات 13گانه منطقه 19 با اهدای جوایزی به رسم یادبود به 13 برگزیده مسابقات طراحان گرافیک در جشنواره شکوفا روز چهارشنبه 20 آذرماه سال‌جاری از ساعت 10 تا 12 در سرای محله شکوفه شمالی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: تجلیل ، طراح ، گرافیک ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار