رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه از برنامه ریزی برای رشد 20 درصدی تولید رنگ و صنایع پوششی و افزایش 30 درصدی تولید رزین در سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سیزدهمین نمایشگاه رنگ ، شهنام سپاسدار از حضور پررنگ مشارکت کنندگان داخلی و خارجی خبر داد و گفت : نمایندگانی از بیش از 20 کشور شامل آلمان ، بلژیک ، فرانسه ، انگلیس ، سوییس ، ایتالیا ، اسپانیا ، ترکیه ، امارات متحده عربی ، هند ، چین ، تایوان ، کره ، مالزی ، سنگاپور ، تایلند ، هلند ، چک ، اکراین و بلاروس درخواست حضور در نمایشگاه را ارائه کرده اند.

سپاسدار افزود : تاکنون حضور 240 شرکت داخلی و 40 شرکت خارجی قطعی شده است که در فضایی به وسعت 22 هزار متر مربع با یکدیگر به رقابت می پردازند و جدیدترین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

وی تاکید کرد : صنعت رنگ ، رزین ، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت در حال خروج از رکود است و امیدواریم سال آینده تولید رنگ و صنایع پوشش در کشور 20% و تولید رزین نیز بیش از 30% افزایش یابد.

سپاسدار افزود : امسال در بخش داخلی نمایشگاه شاهد رشدی بیش از 50 درصد و در بخش خارجی شاهد رشدی بیش از 200 درصدی هستیم.

وی همچنین از حضور و مشارکت فعالان صنعت آبکاری مانند سال های گذشته در این نمایشگاه خبر داد .

امسال نیز نشست ها و همایش های بازرگانی – علمی با موضوع های مختلف در این نمایشگاه برگزار خواهد شد. سیزدهمین نمایشگاه رنگ ، رزین ، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت از 21 تا 24 آذر و از ساعت 9 تا 16 آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار