برنامه "پنجره‌ای برای تماشا" هر روز بجز جمعه‌ها از ساعت 11:30 با بخش‌های اذان گاهی از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراه شنوندگان است.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ این برنامه با تقدیم به یک شهید، هر روز بجز جمعه‌ها از ساعت 11:30 به مدت 55 دقیقه پخش می‌شود.

نوشین رهگذر تهیه‌کننده برنامه درباره بخش‌های مختلف این برنامه گفت: "در محضر خدا" برش کوچکی از زندگی عرفای معاصر است که با اجرای سعید بارانی به عنوان الگو و راهکار مطرح می‌شود همچون  علامه طباطبائی، آیت الله قاضی. 

در بخش احکام حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی حائری‌زاده، پاسخگویی سوالات شرعی مردم است. قرآن، اذان، دعا و ذکر روز از دیگر بخش‌های برنامه است. "آن سوی پنجره" نیایش کوتاهی از زبان شهیدان، بزرگان، عرفا و ائمه است که پلی زده می‌شود به نیایش‌های بزرگان.
 
وی افزود: در آیتم "یک حدیث یک حکایت" یک حدیث از اهل بیت تبیین و معرفی و یک حکایت مناسب نیز در این خصوص قرائت می‌شود. 

دکتر شمشیرگرها محقق و پژوهشگر امامزاده های شهر تهران روزهای پنجشنبه امامزاده های شهر تهران را  معرفی می کند و درباره آداب و رسوم زیارت، زیارتنامه، معماری، شخصیتی که مدفون شده و نسب و درباره نذورات مردم صحبت می‌کند. 

در پایان برنامه در بخش"خدا گفت" آیه ای از کلام قرآن مجید با ترجمه آن خوانده می‌شود و برنامه با یک برداشت آزاد از آیه به پایان می‌رسد. در مناسبت‌های ویژه همچون ماه محرم، عیدها و هفته دفاع مقدس و... فریبا طیبی کارشناس، معرفی کتاب‌های ویژه آن دوران را بر عهده دارد. 

انتهای پیام/ص
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.