عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه "دوز مشروب جان کری تغییر کرده است" گفت: آمریکا فقط در حال اظهار وجود است، مسائل پشت پرده خیلی مهم‌تر از این حرف‌هاست و باید بدانید که آمریکایی‌ها در حال التماس هستند.

منصور حقیقت‌پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعای جان کری مبنی بر اینکه "نقض توافق ژنو توسط ایران واکنش نظامی در پی دارد"، گفت: به احتمال زیاد دوز مشروب جان کری تغییر کرده و در حال حاضر پیش از اندازه مست هستند البته این مسئله تنها به کری محدود نمی‌شود و اوباما نیز از حالت تعادل خارج است و نمی‌فهمد که چه می‌گوید.   
 
وی ادامه داد: شما پشت صحنه را نمی‌بینید و نمی‌دانید که چه اتفاقی در حال روی دادن است اما ما از این مسئله آگاهی داریم، آمریکا در حال حاضر در اوج ضعف قرار گرفته است.   
 
حقیقت‌پور تصریح کرد: آمریکا فقط در حال اظهار وجود است مسائل پشت پرده خیلی مهمتر از این حرف‌هاست و باید بدانید که آمریکایی‌ها در حال التماس هستند.   
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: حزب‌الله و مقاومت واقعیتی است که باید پذیرفته شود حتی اگر به مزاج‌ غربی‌ها خوش نیاید، این مسائل قابل تغییر نیست و ایران هیچ‌گاه از مواضع اصولی خود در دفاع از حزب‌الله و لبنان دست بر نمی‌دارد.   
 
حقیقت‌پور در پایان خاطرنشان کرد: ما دنیایی که مستکبرین در منطقه ساخته بودند را خراب کرده و پوزشان را برخاک مالیدیم و این مسئله را به تنهایی انجام دادیم، حال آنکه از تمام ظرفیت‌های نظام نیز استفاده نکردیم واقعیت این است ژنو را باخته‌اند و اگر ده‌ها کنفرانس دیگر بگذارند همچنان خواهند باخت زیرا نمی‌توانند واقعیت را بپذیرند نباید زیاد به اراجیفی که هر از گاهی از سوی غرب عنوان می‌شود توجه کرد.

گفتنی است محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران هم روز سه شنبه هشدار داد که تشدید تحریم‌ها به منزله  مرگ توافق ژنو خواهد بود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار