معاون وزیر راه و شهر‌سازی گفت: امسال 31 هزار نیروی انسانی در 650 راهدار‌خانه ثابت و سیار و با 7هزار و 400 انواع ماشین آلات طرح زمستانه را اجرا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، کشاورزی معاون وزیر راه و شهر‌سازی و ریاست سازمان راهداری در طرح رزمایش زمستانه پلیس را‌هور اظهار داشت: بر اساس پیش بینی هواشناسی میزان بارش امسال نسبت به متوسط 30 ساله بیشتر خواهد بود و لذا امسال ماموریت سنگین تری متوجه دستگاههایی است که در ارتباط با راهداری به انجام ماموریت می پردازند .

وی ادامه داد: در استانهای جنوبی کشور که معمولا کمتر شاهد بارش برف در آنها هستیم در 27 استان کشور راههای برف گیر و 120 هزار کیلومتر از راههای کشور اعم از اصلی و فرعی و روستایی را شامل می شود.

وی افزود: وظیفه تمامی سازمانهای درگیر در این طرح از جمله امداد و نجات هلال احمر، امداد خودروها ، پیما‌نکاران بخش خصوصی و همه دستگاههای ذیربط فراتر از یک مسئولیت اداری است و سازمان راهداری و حمل و نقل کشور با کمک وزارت راه و شهر‌ سازی در استانها همه ساله خود را برای راهداری زمستانی آماده می کنند و امسال نیز همانند گذشته آمادگی 100 درصدی محقق شده است.

معاون وزیر راه و شهر‌سازی در ادامه اظهار داشت: بالغ بر 650 راهدار‌خانه ثابت و سیار، 7400 انواع ماشین آلات،‌ 11 هزار نیروی انسانی و هزار و 150 اکیپ‌ راهداری این وظیفه را برعهده دارد.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار