کشوری فرد در خصوص برگزاری بازی با فولاد خوزستان بدون تماشاگر گفت: حضور تماشاگران در ورزشگاه باعث می‌شود که انگیزه بازیکنان بالا برود. بر این اساس حضور تماشاگران جذابیت بازی را کاهش می دهد.

محمد رضا کشوری فرد مدیرعامل تیم فوتبال صبای قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر تماشاگران فولادی به داور توهین کرده باشند حقشان است که از دیدن این بازی محروم شوند.

کشوری فرد در ادامه اظهار داشت: داوران برای قضاوت درست باید امنیت داشته باشند و تماشاگران هم نباید به داوران اهانت کنند و برخورد نامناسب با داور درست نیست.

مدیرعامل تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: امیدوارم داوران به حق سوت بزنند و چشمهایشان را نبندند و قضاوت کنند که این اقدامشان درست نیست.

وی درباره وضعیت تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: وضعیت تیم مناسب نیست. ما در سه بازی با قضاوت نادرست داوران امتیاز از دست دادیم. در بازی مقابل نفت تهران دقایق آخر داور یک پنالتی بر علیه ما گرفت که باعث باخت تیم ما شد.

وی بیان کرد: علی دایی سرمربی پرسپولیس با جار و جنجال توانست حق پرسپولیس را بگیرد اما تا الان اعتراض نکردیم.

مدیر عامل صبای قم عنوان کرد: ما به کفاشیان، تاج و حسن زاده رئیس کمیته انضباطی نامه‌ای ارسال کردیم و خواستار رسیدگی به قضاوت نادرست داوران نسبت به تیممان شدیم. اما تا الان جوابی دریافت نکردیم.

اصفهانیان بیان کرد: کمیته داوران باید چیدمان داوری را طوری برای بازیها در نظر بگیرند که تیمی از این امر متضرر نشود.

وی درباره گروه بندی ایران در جام جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: ایران در گروه نسبتاً خوبی قرار گرفته است. اگر تیم ملی بتواند به مانند سالهای گذشته بازی کند آن وقت می‌تواند در جام جهانی هم مقابل حریفانش نتیجه بگیرد.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال صبای قم خاطر نشان کرد: هادی شکوری و بادامکی را جذب کردیم و یک مهاجم از لیگ دسته یک هم قصد داریم بگیریم تا ترکیب تیممان کامل شود.

گفتنی است، تیم فوتبال صبای قم این هفته باید مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان قرار بگیرد.

بر این اساس بازی این دو تیم به خاطر توهین هواداران به داور مسابقه قرار است بدون تماشاگر برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته ، وضعیت ، جنجال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار