آیت‌الله آملی لایجانی گفت: در این جلسه تأکید شد که با تعامل قوا و همچنین همه عوامل دست ‌اندرکار هرچه بیشتر در راستای تأمین امنیت اجتماعی تلاش و کوشش شود تا مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در پایان اولین جلسه مشترک سران سه قوه که امشب (سه‌شنبه) به میزبانی نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد، با بیان اینکه همه مسائل را نمی‌شود در یک جلسه مطرح و حل کرد، گفت: یکی از مسائلی که در این جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت بحث امنیت اجتماعی بود و مسائلی که می‌تواند بر این موضوع موثر و تاثیرگذار باشد.
 
رییس قوه قضاییه با اشاره به اهمیت موضوع امنیت اجتماعی و تاکید رؤسای قوه مقننه و مجریه بر اهمیت این موضوع گفت:‌ در این جلسه تأکید شد که با تعامل قوا و همچنین همه عوامل دست ‌اندرکار بخصوص قوه قضاییه، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و دیگر وزارتخانه‌های مربوطه، هرچه بیشتر در راستای تأمین امنیت اجتماعی تلاش و کوشش شود تا مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.
 
وی همچنین به اقدامات قوه قضاییه در این ارتباط اشاره کرد و گفت: قوه قضاییه در طول این سال‌ها اقداماتی را در این زمینه انجام داده و برای پیشبرد هرچه بیشتر این مسأله همکاری قوا لازم و ضروری است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: لاریجانی ، صادق ، جلسه ، مشترک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار