اگر تغییری در شرایط مالی پرسپولیس بوجود نیاید، ظرف روزهای آینده بار دیگر اخبار مربوط به استعفا و کناره گیری محمد رویانیان اوج خواهد گرفت.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شنیده ها از مجموعه هیات مدیره پرسپولیس حکایت از آن دارد که وضعیت مدیریتی پرسپولیس، ثباتی ندارد و هیات مدیره که خود با وضعیت متزلزلی روبرو است، ظرف یک تا دو هفته آینده برای بررسی وضعیت موجود تشکیل جلسه خواهد داد.
 
گفته می شود، در این جلسات رویانیان قصد دارد تمایل خود برای سپردن مدیریت باشگاه به فردی دیگر را اعلام کند، مگر اینکه از نظر اقتصادی تغییر محسوسی به وجود آید.
 
رویانیان امیدوار است، برای اجرای طرح های اقتصادی که دارد مجوز دولت برای دریافت وام را به دست آورد، اما هنوز در این حوزه اتفاق خاصی روی نداده است.
 
این در حالی است که بعضی اطرافیان رویانیان از وی خواسته‌اند به آنها اختیارات لازم را بدهد تا از  راههایی که می دانند منابع مالی را تامین کنند ولی منابع غیر رسمی می‌گویند، از نگرانی های رویانیان، افزوده شدن به حجم بدهکاری ها است.
 
مدیر عامل پرسپولیس هنوز برای اقدامی که می‌خواهد انجام بدهد مردد است و این در حالی است که اعضای هیات مدیره هم مسئولیت‌های قبلی خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رویانیان ، اوج ، شرایط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار