محمدي در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در اعلام اين خبر گفت: سامانه نظارت همگاني 1888 منطقه 11، در رسيدگي کيفي امتياز 96 درصد را کسب و به 96 درصد پيامهاي ارسالي شهروندان و کيفيت مناسب پاسخ داده شده و طبق شاخصهاي اداره بازرسي شهر تهران بهتر از حد انتظار بوده است.
وي در ادامه افزود: فرهنگسازي، تبليغات، جذب ناظرين افتخاري، رسيدگي کمي و کيفي، درصد پيامهاي ثبت شده با موضوع انتقاد و شکايات از ديگر معيارهايي بوده که مد نظر قرار گرفته و سامانه 1888 منطقه وضعيت عالي داشته است.
وي تصريح کرد: همچنين طبق ارزيابي معاونت فني و عمران شهرداري تهران، معاونت عمراني منطقه درنحوه پيگيري و رسيدگي پيامهاي 1888 در بين مناطق 22 گانه رتبه اول را کسب کرده است.
وي خاطرنشان کرد: در چهار ماهه اول سال نيز،سامانه 1888 موفق به کسب رتبه عالي شده بود.
انتهایپیام/