مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی گفت: حتی یک درصد هم احتمال نمی‌دهم باشگاه تراکتورسازی منحل شود.

محمدحسین جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سخنگوی هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی خطر منحل شدن باشگاه را تنها هشدار داد اما من می‌دانم که حتی یک درصد هم قرار نیست باشگاه از هم فرو پاشد.

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: اکثر اعضای شورای شهر تبریز جهت کمک به باشگاه تراکتورسازی یک طرح فوریتی را در صحن شورای شهر مطرح کردند که امیدوارم لایحه این طرح به تصویب اعضای شورا برسد.

جعفری در خصوص گفته‌های زینی‌زاده درباره‌ی بدهی‌های دوران مدیریت وی در این باشگاه تأکید کرد: ما حدود 3 و نیم میلیارد تومان بدهی داشتیم که 2 میلیارد آن را از حق پخش تلویزیونی و حق تبلیغات دور زمین و اسپانسر باقی مانده بود و جزو طلب ما محسوب می‌شد که آن را دریافت کردیم و در دوران مدیریتی زینی‌زاده به باشگاه پرداخت شد. تنها یک میلیارد بدهی مانده بود و آن 20 درصد آخر فصل بود که از سال قبل باقی مانده بود.

وی تصریح کرد: اکنون با شرایط موجود باشگاه تراکتور، یک کار گروه حسابداری مسئول رسیدگی به حساب باشگاه شده‌اند تا با بررسی دقیق‌‌تری به امور مالی باشگاه رسیدگی شود.

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی بیان داشت: من فکر می‌کنم باید اراده خودمان را بر روی واگذاری باشگاه به بخش خصوصی بگذاریم تا حتی سخن انحلال هم به میان نیاید. مسئولین شهر تبریز نیز باید در فکر کمک به باشگاه باشند تا مشکلات تیم تراکتور یکی پس از دیگری حل شود.

جعفری خاطرنشان کرد: تیم تراکتور اکنون در وضعیت مناسبی است و با تلاش کادر فنی و حمایت مسئولان تبریزی می تواند امسال قهرمان لیگ برتر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار