مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مهارتهای رایانه‌ای در این منطقه خبر داد.

هادی قربانی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان مهارت‌های رایانه‌ای روز سه شنبه 19 آذرماه سال 92 در سرای محله اسماعیل آباد برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح روز سه‌شنبه 19 آذرماه سال‌جاری در سرای محله اسماعیل‌آباد از ساعت 14 تا 16 اجرا می ‌شود.

قربانی، با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: شهروندان در کانو‌ن مهارت‌های رایانه‌ای منطقه 19 در سه رده مختلف مهارت‌های پایه یک ، مبانی ویندوز و اینترنت، رده دو، ورد، اکسل، رده سه مادربرد، اکسس به رقابت پرداخته و از برگزیدگان این دور از مسابقات تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری مسابقات مهات‌های رایانه‌ای در سه سطح آموزش پایه، مبتدی، آزمون سطح مبانی و سطح پیشرفته در محلات 13گانه منطقه 19 از اقدامات اجرایی این طرح است.

قربانی، ادامه داد: برگزیدگان هر محله با برگزیدگان محلات دیگر به رقابت پرداخته و در پایان از هر محله یک نفر به عنوان برگزیده انتخاب خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات مهارت‌های رایانه در محلات 13گانه منطقه 19 با تجلیل از 13 برگزیده این جشنواره روز سه‌شنبه 19 آذر ماه سال‌جاری از ساعت 14 الی 16 در سرای محله اسماعیل ‌آباد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ 
برچسب ها: رایانه ، مهارت ، مسایقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار