مجموعه مستند " فولاد ظریف " که تصویری از زنان کارآفرین ایران را به نمایش می گذارد در سیمای آذری این شبکه تولید شده و به روی آنتن خواهد رفت.

 به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، شبکه سحر در راستای معرفی جنبه‌های رشد و شکوفایی جمهوری اسلامی در عرصه‌های گوناگون اقدام به تولید مستندهای گوناگون می‌نماید. مجموعه مستند " فولاد ظریف " که تصویری از زنان کارآفرین ایران را به نمایش می‌گذارد در سیمای آذری این شبکه تولید شده و به روی آنتن خواهد رفت.

مجموعه مستند " فولاد ظریف " به تهیه‌کنندگی مژگان آریانفر در 8 قسمت برای سیمای آذری این شبکه تولید شده است.

این مجموعه مستند که به معرفی بانوان کارآفرین آذری زبان می‌پردازد در 8 قسمت 30 دقیقه‌ای با عنوان "فولاد ظریف" تولید گردیده است. توران پادیاب (تولید کننده لبنیات)، سیمین محقق (دارای مدرک دکترای افتخاری مکانیک و تولید کننده رینگ خودرو)، مریم نصیر خلیلی (تولید و صادر کننده مفتول های مسی)، نسترن زمانی (مخترع)، نیره بهروز پور ( مدیر شرکت حوزه فناوری اطلاعات)، فاطمه قنبرپور (تاجر) و رقیه کارگر (مالک معدن سنگ و صادر کننده سنگ)، هفت کارآفرینی هستند که در این مستند به آنها پرداخته شده است.

" فولاد ظریف" را طاهره شعبانیان آستانه کارگردانی نموده و مریم فخار (تصویربردار)، فاطمه نورسعیدی (صدابردار)، شیرین قره داغی (تدوین)، متانت شکر اوا (مترجم، ویراستار و نریتور)، سید مرتضی اصغری (محقق)، خاطره مدرسی (نویسنده) و فاطمه صبوری (دستیار تولید) دیگر عواملی هستند که در تهیه این مستند همکاری داشته‌اند.

گفتنی است، مجموعه مستند "فولاد ظریف" که در سال 91 تولید شده است از دوشنبه 18 آذر از ساعت 19:30 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه برای مخاطبان سیمای آذری شبکه بین‌المللی سحر به روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار