نماینده مردم دشتستان در مجلس از تاکید رئیس‌جمهور بر راه‌اندازی چهار فاز پارس جنوبی تا پایان سال 93 و اتمام هر چه سریع‌تر مناطق زلزله‌زده استان بوشهر در دیدار امروز مجمع نمایندگان استان بوشهر با رئیس‌جمهور خبر داد.

 حسین موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از برگزاری جلسه امروز رئیس‌جمهور با مجمع نمایندگان استان بوشهر خبر داد و گفت: نشست مشترک مجمع نمایندگان استان بوشهر و رئیس‌جمهور به دلیل مشکلات استان و همچنین وقوع زلزله در این منطقه، زودتر از موعد مقرر برگزار شد و مشکلات استان از سوی نمایندگان به اطلاع " دکتر روحانی" رسید.

وی ادامه داد: در این نشست مشکلات کشاورزان و نخل‌داران استان‌های خرما‌خیز کشور مطرح و با موافقت رئیس‌جمهور قرار شد کارگروهی تحت عنوان "کارگروه خرما" تشکیل شود تا در جهت حل مشکلات نخل‌دارن حرکت کند، ضمن آنکه قرار شد تا با پیگیری  "مجید انصاری" معاون پارلمانی رئیس‌جمهور هر چه سریع‌تر جلسه‌ای بین نمایندگان استان‌های خرماخیز و وزرای مربوطه تشکیل شود.

نماینده مردم دشتستان افزود: همچنین در این جلسه دکتر روحانی به ضرورت هر چه سریعتر بازسازی مناطق زلزله‌زده و تمرکز دولت بر این مسئله اشاره و تاکید کرد که باید این بازسازی در موعد مقرر به پایان برسد تا مردم در خانه‌های خود اسکان یابند.

نماینده  مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عدم بکارگیری نیروهای بومی در استان، مشکلات صنایع پتروشیمی استان بوشهر  و ضرورت حل مشکلات ساکنان بومی جزیره خارک نیز از جمله مباحثی بود که با رئیس‌جمهور درمیان گذاشته شد.

موسوی‌نژاد اظهار داشت: دکتر روحانی در این جلسه به لایحه بودجه سال 93 اشاره و تاکید کرد که 4 فاز از فازهای پارس جنوبی تا پایان سال 93 به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار