لیگ جهانی اتریش (کاراته وان) در غیاب چهره های نامدار دنیای کاراته با قهرمانی تیم ملی کرواسی در مجموع دو بخش زنان و مردان به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ؛ این مرحله از لیگ جهانی به میزبانی شهر سالزبورگ اتریش و با حضور 899 کاراته کا از 49 کشور برگزار شد.

در پایان رقابت های فوق، تیم ملی کرواسی با کسب 6 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز عنوان نخست را از آن خود کرد و اوکراین با 5 مدال طلا، 6 نقره و 4 برنز بر سکوی نایب قهرمانی تکیه زد. اتریش میزبان مسابقات هم با 4 مدال طلا و 5 برنز بر جایگاه سوم ایستاد.

فرانسه، مجارستان، صربستان، اسلواکی، ایتالیا، بلاروس و مقدونیه هم چهارم تا دهم شدند. در مجموع این مسابقات، 29 کشور از 49 کشور حاضر موفق به کسب مدال شدند.

در کاتای انفرادی مردان، "دام مینه" از فرانسه اول شد و هموطن وی "مونتارلو انزو" به مدال نقره رسید و نمایندگان ایتالیا و اسلواکی سوم مشترک شدند.

در کاتای انفرادی بانوان مدال طلا به "اسکوردو سندی" از فرانسه رسید تا فرانسوی ها اقتدار خود را در کاتا نشان دهند و "ایواموتو اویری" از ژاپن به عنوان دومی رسید. هر دو مدال برنز این بخش هم از آن کاتاروهای ایتالیا شد.

در کاتای تیمی مردان، کرواسی، فرانسه و ایتالیا عناوین اول تا سوم را به دست آوردند و در کاتای تیمی بانوان هم صربستان اول شد و تیم های شرکت کننده از بلاروس مدال های نقره و برنز را به دست آوردند.

در کومیته بانوان، "پلانک بتینا" از اتریش، "والریا کومی تاکی" از برزیل، "آنا لنارد" از کرواسی، "آلیسیا بوچینگر" از اتریش و "فانی کالوین" از سوییس مدالهای طلای اوزان مختلف را به نام خود ثبت کردند.

در کومیته مردان، "امیل پاوالوف" از مقدونیه"، "استفان پوکورنی" از اتریش، "گوران لوسی" از کرواسی، "احمد سلیمان" از مصر و "سلیم بندیاب" از فرانسه به مدال طلای اوزان مختلف رسیدند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کرواسی ، لیگ ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار