بازیگر نمایش "بادی که تورا خشک کرد، مرابرد" گفت: حضور پژمان جمشیدی در نمایش "بادی که تو را خشک کرد، مرا برد" به پیشنهاد من بود و او هم در اجرای اولش من را روسفید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، شب گذشته اولین اجرای نمایش "بادی که تو را خشک کرد، مرا برد" در تالار حافظ انجام شد به همین دلیل بعد از اجرا نشست رسانه‌ای این نمایش با حضور پژمان جمشیدی بازیگر بهاره رهنما و محمد نرگس‌نژاد کارگردان در رستوران تالار وحدت برگزار شد.
 


بهاره رهنما بازیگر نمایش "بادی که تو را خشک کرد، مرا برد" در این نشست ضمن ابراز خرسندی از اجرای شب اول و استقبال تماشاگران عنوان کرد:حضور تماشاگر در نمایش به بازیگر نیرو و انرژی مضاعف می‌دهد و امشب شب بسیار خوبی بود چراکه علیرغم مشکلات بسیار کار را بر روی صحنه بردیم.
 
وی ادامه داد: نکته مثبت نمایش امشب حضور پژمان جمشیدی بود چراکه من پیشنهاد بازی پژمان را به کارگردان دادم و او هم با بازی امشبش من را در مقابل همه روسفید کرد.
 
رهنما از حضورش در تئاتر احساس خوشحالی کرد و اظهار داشت: تئاتر جایی است که راحت می‌توانم انتخاب کنم و به ظرفیت‌هایم تکیه کنم و از آنها در تئاتر بهره ببرم.
 
وی با اشاره به قصه نمایش "بادی که تو را خشک کرد، مرا برد" افزود: به طور خلاصه قصه نمایش درباره زنی است که شوهرش رهایش کرده و به پاریس رفته است که اتفاقاتی در ادامه آن رخ می‌دهد  
 
رهنما خاطرنشان کرد: ابتدا نمایشنامه را من نوشتم و برای محمد نرگس‌نژاد ایمیل کردم از آنجا که در گذشته با کارهای نرگس‌نژاد و برخوردش با بازیگران آشنا بودم از او خواستم تا این کار را بر روی صحنه ببریم.
 
پژمان جمشیدی بازیگر نمایش "بادی که تو را خشک کرد، مرا برد" اجرای اولش را شب خاطره‌انگیزی خواند و گفت: اجرای اولم شب خاطره‌انگیز و فوق‌العاده‌ای برایم بود چرا که همیشه در سکوی تماشاگر تئاتر را می‌دیدم اما امشب به عنوان بازیگر تجربه‌های بسیاری کسب کردم.
 
وی ادامه داد: با تمام سختی‌ها و تهمت‌ها امروز توانستم خودم را روی پا نگه دارم و اجرا کنم البته ادعای بازیگری ندارم و من فقط به عنوان مهمان آمدم و در کنار محمد نرگس‌نژاد تجربه کسب کنم.
 
جمشیدی تصریح کرد: تئاتر مکان محترمی و تاج سر بازیگری است پدر من اهل سینما نبود ولی وقتی اکبر زنجان‌پور را در تلویزیون می‌دید می‌گفت این بازیگر واقعی است چراکه اکبر زنجان پور یک تئاتری واقعی است.
 
وی با شاره به ناسزاها که تاکنون شنیده بیان کرد: وقتی وارد عرصه بازیگری شدم ناسزاهایی بسیاری از دوستان فوتبالیم شنیدم اما اعتراضی نکردم من حتی در زمانی که در فوتبال حضور داشتم ناعدالتی‌های بسیاری در حقم شد اما آنجا هم اعتراض نکردم
 
جمشیدی افزود: من هیچ وقت نگفتم گه چرا حقوق علی کریمی و علی دایی از من بیشتر است یا چرا آندرانیک تیموریان بعد از 6 ماه تمرین به بازی‌های جام جهانی می رود اما من بعد از 15 سال نمی‌توانم بروم  
 
وی خاطرنشان کرد: نهایت احترام را برای اهالی تئاتر دارم و معتقدم تئاتر جای محترمی است و آنقدر که از بازی روی صحنه تئاتر لذت بردم از بازی در سریال پژمان لذت نبردم.
 
علی نرگس‌نژاد، کارگردان نمایش "بادی که تو را خشک کرد، مرا برد" در این نشست، گفت: این نمایش با ایده خانم بهاره رهنما شکل گرفت و بعد از 4 روز گفتگو نمایشنامه را برایم ایمیل کرد و در نهایت با ایجاد تغییراتی امشب کار را بر روی صحنه بردیم.
 
وی ادامه داد: قرار بود تماشاخانه باروک را به ما بدهند تا نمایش‌مان را آنجا اجرا کنیم اما به دلیل ناهماهنگی آنجا را به ما ندادند و مجبور شدیم کار را در تالار حافظ به اجرا ببریم.

نرگس‌نژاد با اشاره به حضور پژمان جمشیدی اظهار داشت: به من ایرادهای بسیاری از حضور جمشیدی گرفتند و می‌گفتند چرا یک فوتبالیست وارد تئاتر شده اما وقتی بهاره رهنما او را به من پیشنهاد کرد من هم گفتم قبل از هر چیزی باید از او تست بگیریم.
 
وی افزود: زمانی که با پژمان جمشیدی صحبت کردم صداقتی در چهره‌اش دیدم که به دلم نشست و او را انتخاب کردم
 
نرگس‌نژاد خاطرنشان کرد: امشب یکی از بهترین اجراها در طول زندگی‌ام داشتم و اشتیاق، صداقت و تلاش پژمان جمشیدی برایم کافی بود.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: تئاتر ، اجرا ، جمشیدی ، رهنما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۸:۵۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
آقای جمشیدی ماشا ا... در کار تأتر نیز موفق است
آرزوی موفقیت را برای ایشان دارم
آخرین اخبار