فرماندار تاکستان در بازدید از زندان مرکزی قزوین از اعطای تسهیلات 50 میلیون ریالی برای توانمندسازی خانواده زندانیان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  ، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، به منظور فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تسریع در رسیدگی به وضعیت قضایی زندانیان حوزه شهرستان تاکستان و کمک به مددجویان نیازمند، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان و سایر اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان تاکستان از زندان مرکزی قزوین بازدید کردند.

فرماندار تاکستان گفت: با وجود نوپا بودن انجمن حمایت این شهرستان شاهد رشد حمایت‌های مالی و معنوی، مددجویان و خانواده‌شان هستیم.

علی اکبریان اظهار داشت: اعضای هئیت مدیره انجمن حمایت زندانیان تاکستان تعامل و همکاری بسیار نزدیکی با زندان در راستای فراهم‌سازی زمینه‌های حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های فرهنگی و تربیتی، اشتغال و حرفه‌آموزی و بهداشت و درمان زندانیان نیازمند و خانواده آنها داشته و گسترش این همکاری باید منجر به افزایش کمی و کیفی خدمات به زندان‌ها و زندانیان شود.

وی مشارکت مسئولان به ویژه دستگاه قضایی را لازمه تقویت انجمن‌های حمایت زندانیان و افزایش فعالیت‌های حمایتی این مراکز در ارائه خدمات دانست و اذعان داشت: توانمندسازی مددجویان و رسیدگی به مشکلات و مسائل خانواده آنها مستلزم مشارکت و هم‌اندیشی همه نهادها در جامعه است.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شهرستان تاکستان عنوان کرد: به این منظور و برای کمک به توانمندسازی مددجویان و خانواده آنها فرمانداری شهرستان با همکاری بانک‌های عامل، تسهیلات تا سقف 50 میلیون ریال اعطا می‌کند.

اکبریان ضمن تقدیر از اقدامات مدیرکل زندان‌های استان در حوزه‌های قضایی، فرهنگی و تربیتی، درمانی و اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان خواستار توجه بیشتر اعضای انجمن حمایت زندانیان و خیران این شهرستان به وضعیت زندانیان نیازمند و خانواده‌های بی‌بضاعت شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قزوین ، تاکستان ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.