تکرار/باشگاه پیکان فدراسیون را تهدید به کناره‌گیری از لیگ وزنه‌برداری کرد

ملکیان: جانب‌داری فدراسیون و رضازاده از برخی تیم‌ها شائبه برانگیز است

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران گفت: اگر جانب‌داری فدراسیون وزنه‌برداری و رضازاده از برخی تیم‌ها در مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری ادامه پیدا کند، از ادامه رقابت‌ها انصراف خواهیم داد.


اصغر ملکیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فدراسیون وزنه‌برداری در مرحله چهارم و پنجم لیگ برتر تیم حفاری را میزبان اعلام کرده است که این موضوع شائبه برانگیز بوده و عملکرد فدراسیون وزنه‌برداری را زیر سؤال می‌برد.

***میزبانی یک تیم در 2 مرحله پایانی لیگ، شاهکار فدراسیون است!

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران ادامه داد: گرچه تیم مناطق نفت در یکی از مراحل به جای تیم حفاری میزبان بود ولی به علت نبود امکانات و مکان میزبانی بار دیگر میزبانی را به تیم حفاری داده‌اند که این از شاهکارهای فدراسیون وزنه‌برداری و آقای رضازاده می‌باشد.

***از هیچ کاری برای مغلوب کردن تیم‌ها اجتناب نکردند

وي گفت: تیم میزبان به عناوین مختلف و در آیتم‌های مختلفي سوء استفاده می‌کرد تا بتواند تیم ما را مغلوب کند، آنها حتی تایم زمان‌بندی وزنه‌بردارهای ما را در هنگام وزنه‌زدن خاموش می‌کردند تا وزنه‌برداران ما نتوانند در زمان مناسب وزنه بزنند و در برخی مواقع پیچ‌های وزنه‌ی وزنه‌برداران ما را شل می‌بستند تا هنگام وزنه زدن، ورزشکاران ما نتوانند تعادل خود را حفظ کنند.

*** در وزن‌کشی مرحله چهارم هیچ نظارتی وجود نداشت

ملکیان در ادامه بحث میزبانی تیم حفاری تصریح کرد: 2 نفر از ورزشکاران تیم حفاری که وزنشان بیشتر از حد نصاب بوده است، قصد حضور در رقابت‌ها را داشتند که اگر اعضاي کادر فنی تیم ما به موقع در محل وزن‌کشی حضور پیدا نمی کردند این 2 نفر بدون هیچ مشکلی و با وزن بیشتر از حد نصاب در مسابقات حاضر می‌شدند.

*** اگر رضازاده پای حرفش نماند، انصراف می‌دهیم

وی درباره کناره‌گیری از لیگ وزنه برداری گفت: قرار بود مسابقات مرحله پنجم در نیمه‌ی دوم دی ‌ماه برگزار شود ولی به یکباره و بدون هیچ علتی و تنها به خاطر درخواست تیم حفاری مسابقات را به 5 و 6 دی موکول کردند تا تیم ما دچار مشکل شود و این موضوع در صورتی رخ داد که رضازاده بارها عنوان کرده مسابقات مرحله پنجم در نیمه دوم دی برگزار خواهد شد و اگر این طور نشود و رضازاده پای حرف خود نایستد و مسابقات را در نیمه‌ی اول دی برگزار کند، تیم پیکان از ادامه رقابت‌ها انصراف خواهد داد و این لیگ را به رسمیت نخواهد شناخت.

*** سوء مدیریت باعث افت لیگ وزنه‌برداری شده است

مدیرعامل باشگاه پيکان تهران خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه تیم پیکان برای اولین بار در لیگ وزنه‌برداری شرکت کرده است هیچ حمایتی از ما نشده است و در چند سال اخیر فقط شاهد حمایت فدراسیون وزنه‌برداری از تیم حفاری بوده‌ایم که همین موضوع باعث عدم حضور تیم‌های بیشتر در لیگ وزنه‌برداری شده و افت کیفیت و جذابیت این لیگ را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار