امام جمعه رودهن گفت: تسلط بر قوانین کشوری و مجموعه قوانین متحرک از خصوصیات فرمانداران برای مدیریت شهری به نحواحسن در راستای ارائه خدمات خوب و ارزشمند برای مردم تلقی می شود .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:ایرج بیگدلو فرماندار گذشته شهرستان تازه تاسیس پردیس بدون امکانات و نیروی لازم در زمان نخست استقرار فرمانداری در این منطقه با برخورد به موضوع مهم انتخابات همه تلاش های خود با استقرار نزدیک به 33 اداره در شهرستان انجام داد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :ولی ایشان با دست خالی موقعیت شهرستان را تثبیت کرد تسلط بر قوانین کشوری و مجموعه قوانین متحرک از خصوصیات فرمانداران برای مدیریت شهری به نحواحسن در راستای ارائه خدمات خوب و ارزشمند برای مردم تلقی می شود .

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن با تاکید بر اینکه حمایت از مسئولان وظیفه ذاتی ائمه جمعه است اضافه کرد : ائمه جمعه در استان به ویژه شهرستانها و بنده با سابقه 32سال در سمت امام جمعه رودهن حمایت از مسئولان را وظیفه ذاتی خود می دانیم و تا کنون با برقراری روابط دوستانه با مسئولان مشکلات شهر ها را در مسیر کاهش و تبدیل ضعف ها به نقاط قوت هدایت کرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهارداشت :در زمان بروز مسائل حاشیه ای اجازه بروز شکاف در سیستم مدیریتی شهرستان را نمی دهیم و با حمایت مسئولان کمبود ها برطرف خواهند شد./س


برچسب ها: قوانین ، کشور ، فرمانداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.