رئیس شورای عالی استانها گفت: اوایل دوران انقلاب اسلامی بزرگان کشور در مجلس خبرگان قانون اساسی را نوشتند در بدنه این قانون بهای زیادی به اهمیت جایگاه شوراهای اسلامی داده شده است و شوراهای اسلامی شهرها عصاره انقلاب اسلامی است.

مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت مدیریت شهری گفت:با توجه به شباهت ظاهری شهر با انسان و زنده بودن آن به گونه ای دیگر در طرح های جامع و تفضیلی یاداور زنده بودن شهرهستیم وباید به عنوان یک موجود زنده به شهر نگریست.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : مدیریت شهر به بحث پاکیزگی و عمرانی در در ابعاد فیزیکی ختم نمی شودوباید امنیت روحی و روانی هم در شهرها ایجاد شود مسکن در قالب ابعاد فیزیکی خدمات شهری در بحث عمرانی به عنوان محل سکونت از خصوصیات روحی و روانی مانند تسکین و آرامش هم برخوردار می باشد.

رئیس شورای عالی استانها اضافه کرد :اوایل دوران انقلاب اسلامی بزرگان کشور در مجلس خبرگان قانون اساسی را نوشتند در بدنه این قانون بهای زیادی به اهمیت جایگاه شوراهای اسلامی داده شده است و شوراهای اسلامی شهرها عصاره انقلاب اسلامی است وباید در شوراها قانون اساسی درست اجراشود.

چمران در خاتمه اظهارداشت :قوانین تصویبی در مجلس شورای اسلامی و هیئت های دولت و اختیارات مجلس به شوراهای عالی استانها اجرای آنها از سوی شوراهای اسلامی شهرها باید در جهت آبادانی شهرها و روستاها صورت گیرد./س


برچسب ها: شورا ، انقلاب ، عمران ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.