ستاد مدیریت بحران منطقه 19 گفت: مانور بزرگ طرح همت در میدان ماهان منطقه 19 روز دوشنبه 18 آذر برگزار می شود.

علیزاده جانشین شهردار در این ستاد، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: مانور بزرگ طرح همت در میدان ماهان منطقه 19 روز دوشنبه 18 آذرماه سال 92 ساعت 9 صبح با حضور کلیه نیروهای خدمات‌رسان برگزار می‌شود.

وی افزود: براساس سناریوی از قبل تعیین شده زلزله‌ای با 5.2 مرکالی در مقیاس ریشتر رخ و موجب خسارات وارده در محلات منطقه 19 شده است.

علیزاده با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: پس از وقوع زلزله در نخستین گام ستاد مدیریت بحران در محل تشکیل و تمامی نیروهای درون‌سازمانی و برون‌سازمانی از جمله آتش‌نشانی، اورژانس، پلیس راهور، نیروی انتظامی، اداره‌های آب، برق، گاز، مخابرات و آبفا، ستاد مدیریت بحران منطقه 19 و گروه‌های دوام در محل حاضر و اقدام به امدادرسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: احداث و  تجهیز درمانگاه‌ صحرایی با حضور دو تکنسین اورژانس و 20 امدادگر محلی و دوام، اطفای حریق، آواربرداری، حمل مصدوم، امدادگری، انتقال مصدومان از محل حادثه به بیمارستان صحرایی، سپس به بیمارستان امیرالمومنین(ع) نازی‌آباد، از اقدامات اجرایی این طرح است.

علیزاده ادامه داد: چادرهای اسکان اضطراری دو روز قبل از برگزاری مانور طرح همت رد میدان ماهان برپا شده است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 19 افزود: پس از اتمام مانور همت، نحوه عملکرد و چگونگی امدادرسانی نیروهای درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در پایگاه ستاد مدیریت بحران منطقه 19 بررسی و ارزیابی خواهد شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار