روایت داستانی «او خوب سنگ می‌زند» هجدهم آذر ساعت 16:30 در موسسه فرهنگی سیدالشهدا نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان، مصطفی رحماندوست، مجید راستی و مزدا مرادعباسی به بررسی فیلمنامه «او خوب سنگ می‌زند» نوشته و ساخته سیدهادی محقق می‌پردازند که ساعت 15 به نمایش درمی‌آید.

«او خوب سنگ می‌زند» که فیلم برگزیده بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان در بیست‌و‌هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در بخش نوجوان بوده است، داستان نوجوانی را روایت می‌کند که پدرش را از دست داده و با برادر و مادر خود زندگی می‌کنند. «بردو» برای این که بتواند خود را سر و سامان دهد راهی سفری می‌شود تا طلب پدر خود را پس بگیرد اما در میانه راه درگیر اتفاقاتی ناخواسته می‌شود.

دریافت پروانه زرین بهترین فیلمنامه در بخش مسابقه سینمای ایران و پروانه زرین بهترین کارگردانی و بهترین فیلم بلند در بخش بین‌الملل، از جمله افتخاراتی است که این فیلم در آخرین جشنواره فیلم اصفهان کسب کرده است.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم و شرکت در این نشست می‌توانند به آدرس میدان هفتم‌‌تیر، ابتدای مفتح جنوبی، موسسه فرهنگی هنری سیدالشهدا مراجعه کنند یا با شماره 88902810 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ص
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.