كودكان و حتي بزرگسالان بايد بدانند كه براي انجام بازي با XBOX بايد زمان و وقت كافي را اختصاص دهند و زياده‌روي در اين زمينه باعث بروز مشكلاتي در زمينه سلامت مي‌شود كه حال با اين فناوري شايد اين مشكل حل شود.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، پژوهشگران براي كمك به والديني كه كودكان آنها به‌شدت علاقمند به انجام بازي با وسايلي مانند XBOX، پلي‌استيشن و غيره هستند مژده مي‌دهند كه به‌زودي نوعي وسيله كنترلي از راه دور براي خاموش‌ كردن كنسول‌هاي بازي اين دستگاه‌ها ساخته خواهد شد.


گفتني است، امروزه مشكل بسياري از والدين با كودكان خود بر سر اين است كه آنها تا پاسي از شب به بازي با اين دستگاه‌ها مشغول هستند و زمان كافي براي خواب و استراحت و مطالعه درس‌ها به ميزان كافي اختصاص نمي‌دهند.

اين دستگاه‌هاي كنترلي مي‌توانند در آينده بر روي گوشي تلفن همراه والدين نصب شوند و با استفاده از فناوري wi-fi قادر به كنترل لوازم برقي، ديجيتالي خانه از جمله دستگاه‌هاي بازي و كنسول‌هاي آن باشند.

گفتني است، با استفاده از اين نوع نرم‌افزارها در آينده والدين كنترل بهتري بر روي زمان بازي كودكان خود خواهند داشت و به ويژه اين امر براي سلامت روحي و جسمي كودكان بسيار مفيد خواهد بود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ترفند ، کنسول ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار