تا بعدازظهر امروز"یکشنبه 17 آذر ماه 92" در سواحل جنوبی دریای خزر(بویژه سواحل غربی) و اردبیل وزش باد نسبتا شدید جنوبی همراه با افزایش دما حدود 4 تا 8 درجه پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، تا بعدازظهر امروز "یکشنبه 17 آذر ماه 92" در سواحل جنوبی دریای خزر(بویژه سواحل غربی) و اردبیل وزش باد جنوبی همراه با افزایش دما حدود 4 تا 8 درجه پیش بینی می شود و همچنین امروز در برخی مناطق ذکر شده وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

براساس این گزارش، اوایل فردا با نفوذ هوای سرد به سواحل دریای خزر، بارش باران و برف و کاهش دما در سواحل جنوبی دریای خزر، اردبیل و بطور پراکنده در شمال غرب آغاز شده و بطور متناوب تا صبح سه شنبه ادامه خواهد داشت و طی این مدت دریای خزر نیز مواج خواهد بود.


لازم به ذکر است، فردا در برخی مناطق غرب، ارتفاعات زاگرس، بتدریج فردا شب در دامنه های البرز و سه شنبه در شمال شرقبارش پراکنده باران و برف پیش بینی می شود همچنین طی سه روز آینده خلیج فارس مواج است.

شایان ذکر است، پنجشنبه سامانه بارشی بر روی عراق تشکیل می شود و با حرکت بسیار کند به سمت شرق انتظار می رود از پنجشنبه تا اواخر هفته آینده نیمه غربی و بتدریج نواحی مرکزی کشور تحت تاثیر سامانه بارشی فوق باشند.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، قسمتي ابري، درپاره ای نقاط غبار صبحگاهي، اوایل شب افزایش ابر پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود با افزایش نسبت به روز قبل به 13 درجه و در کمترین حالت به 4 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر7 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار