تیم والیبال شهرداری زاهدان در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور در خانه خود میزبان تیم والیبال میزان خراسان است.

حمید موحدی سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: خوشبختانه در طول هفته های اخیر به دلیل انجام برنامه های تمرینی مناسب و آمادگی بهتر بازیکنان توانستیم مقابل حریفان مدعی خود نتایج قابل قبولی را به دست آوریم.

وی یادآور شد: تیم ما برای آماده سازی و حضور در مسابقات فقط حدود یک ماه و اندی زمان در اختیار داشت البته در طول این مدت هم ما با تمام بازیکنان تمرینات را انجام نمی دادیم و به مرور زمان ترکیب تیمی مان کامل شد در صورتی که بسیاری از تیمهای حاضر در لیگ با انجام حدود4 الی5 ماه تمرین مستمر و منسجم در مسابقات حاضر شدند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان در ادامه خاطر نشان کرد: ما با یک تیم صد در صد جدید هفته های ابتدایی لیگ به مصاف حریفانی رفتیم که اسکلت بندی آنها از سنوات قبل دست نخورده مانده بود و فقط 2 الی3 تعویض داشتند در چنین شرایطی ایجاد هماهنگی میان بازیکنان تا حدودی زمانبر بود که خوشبختانه در طول تعطیلات 20 روزه لیگ به دلیل حضورتیم ملی در مسابقات جام قهرمانان قاره ها توانستیم به خوبی  تمرینات آماده سازی را انجام داده و با تشکیل اردوی تدارکاتی در چابهار بازیکنان به مرز آمادگی و هماهنگی مطلوبی دست پیدا کردند.

موحدی یادآور شد: تاکنون تمرینات پرفشار و شبانه روزی را پشت سر گذاشتیم و در تلاش هستیم تا نقایص فنی خود را به خوبی برطرف کنیم. خوشبختانه در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر بازی را در خانه برگزار می کنیم این مساله کمک بزرگی به ما می کند تا بتوانیم در زمین خود به مصاف تیم قدرتمند و مدعی میزان مشهد برویم.

وی تصریح کرد: به خوبی توانستیم مشهدی ها را آنالیز کرده و نقاط قوت و ضعف آنها را برای استفاده در بازی مقابلشان شناسایی کرده ایم. البته هماهنگی در چنین شرایطی کار بسیار دشواری است ولی برای کسب نتیجه قابل قبول باید با قدرت و تمرکز بالا مقابل این حریف سرسخت صف آرایی کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان در پاسخ به این سوال که آیا در هفته هفتم مسابقات لیگ هم عنوان تیم شگفتی ساز را به خود اختصاص خواهند داد؟ گفت: تلاش ما بر تکرار نتایج خوب و به نوعی شگفتی سازی است؛ هر آنچه در این دیدار کم اشتباه تر ظاهر شویم بردمان قطعی تر خواهد بود این امر در حالی است که در ترکیب تیم میزان خراسان بازیکنان قدرتی و دفاع وسطهای بسیار خوب و آماده ای حضور دارند و مهار آنها کار راحتی نیست. علاوه بر این موضوع این تیم از یارهای خارجی خوب و هماهنگی بهره مند است که این مساله هم کار ما را برای رسیدن به برد سخت تر می کند.

موحدی افزود: متاسفانه ما در هفته گذشته هم از حضور "مهدی رنجبر" بازیکن پست دفاع وسط تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا محروم بودیم و وی در هفته جاری هم در ترکیب تیم ما مقابل میزان حضور نخواهد داشت.
سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان در خاتمه از انتخاب شهردار زاهدان ابراز خوشحالی کرد و گفت: بالاخره پس از مدتها " دکتر سید الحسینی" به عنوان شهردار زاهدان از روز شنبه 16 آذرماه معرفی شد و کارش را به طور رسمی آغاز کرد. امیدوارم وی بتواند در نخستین گام اجرایی خود مسائل و مشکلات مالی را که تا کنون با آن دست به گریبان بودیم را با نگاه حرفه ای و مثبت خود برطرف کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، موحدی ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار