تیم والیبال باریج اسانس کاشان در هفته سوم لیگ برتر والیبال سه بر یک شهرداری زاهدان را از پیش رو برداشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، صدرنشین هفته های اول و دوم لیگ برتر والیبال در سومین هفته مسابقات باشگاه های برتر ایران در سالن شهید کتابچی کاشان میزبان نماینده سیستان بلوچستان بود.

تیم شهرداری زاهدان که در لیگ امسال به جمع باشگاه های برتر پیوسته است، در ست سوم موفق به شکست 25 بر 22 باریج اسانس شد، اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 16 و 25 بر 23 مغلوب صدرنشین لیگ برتر والیبال شد.

حدود هزار و 200 نفر در سالن کتابچی کاشان حضور داشتند و به رقم اعتراض مکرر بازیکنان به داوران این بازی در خصوص قضاوت، نادر انصاری داور اول این دیدار به بازیکنان دو تیم اخطار شفاهی داد.

در ست دوم با ادامه یافتن اعتراض ها به دو بازیکن کارت زرد و در ست سوم به آرمین تشکری بازیکن تیم باریج اسانس کارت قرمز نشان داد و سرویس را به تیم شهرداری زاهدان داد.

علیرضا نادی، مهدی مهدوی، فرهاد قائمی، آرمین تشکری، حسین امیری و امیر غفور ترکیب آغازین تیم والیبال باریج اسانس در این دیدار بودند. حمید موحدی سرمربی شهرداری زاهدان نیز از بهزاد به نژاد، مرتضی صالحی، برونو فورتادو، مهدی رنجبر، ولی نورمحمدی و بابک امیری در ابتدای این بازی استفاده کرد.

تیم والیبال باریج اسانس کاشان با کسب این پیروزی 9 امتیازه شد و صدرنشینی خود در لیگ برتر والیبال را حفظ کرد.

نادر انصاری و محمدرضا درفش کاویان به عنوان داور اول و دوم قضاوت بازی دو تیم باریج اسانس کاشان و شهرداری زاهدان را بر عهده داشتند که شهباز صدری نیز نظارت بر این بازی را بر عهده داشت.

دیدار دو تیم باریج و نماینده زاهدان به مدت یک ساعت و 53 دقیقه طول کشید.

تیم والیبال باریج اسانس کاشان در هفته چهارم لیگ برتر والیبال در ورامین به مصاف متین می رود و شهرداری زاهدان در خانه میزبان سایپای البرز خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار