نمایشگاه الکامپ بزرگترین نمایشگاه فناوری اطلاعات در ایران است، که ما قصد معرفی تعدادی از غرفه های جذاب آن را داریم.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ امروز آخرین روز کاری نمایشگاه الکامپ است و در آخرین غرفه گردی قصد معرفی تعدادی دیگر از غرفه ها و بخش های جذاب و پر طرفدار را داریم.

غرفه نرم افزاری امن پرداز
ضد بد افزار پادویش
پادویش قدرتنمدترین، ضد بد افزار ایرانی است، که در نسخه های خانگی، تجاری و امنیتی عرضه شده است. البته نسخه خانگی برای همیشه رایگان بوده و نیازی به خریداری ورژن خاصی نیست، ولی نسخه های تجاری برای 45 روز به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می گیرد و پس اتمام مدت زمان کاربر می تواند در صورت داشتن رضایت نسخه اصلی آن را خریداری کند. به گفته آقای خنک دار مدیر فنی امن پرداز؛ امکانات پادویش در حد جهان قابل قبول است و برنامه قابلیت رقابت با محصولات خارجی را داراست. از ویژگی های پادویش می توان به مواردی چون: قابلیت آپدیت روزانه، قابلیت از بین بردن تمامی بد افزارها و ویروس های موجود، پشتیانی کامل و تضمین امنیت رایانه اشاره کرد.


غرفه بازی سازی توسعه سامان
بازی اینترنتی عصر پادشاهان
بازی آنلاین عصر پادشاهان یکی از معروف ترین بازی های ایرانی در فضای مجازی است، حال شرکت توسعه سامان یک شبیه سازی زیبا از این بازی را در غرفه خود عرضه کرده است. تیم عصرپادشاهان برای تجدید دیدار و همچنین ایجاد زمینه ای برای ارتباط صمیمی و بی واسطه با شما عزیزان در این نمایشگاه پذیرای شما خواهد بود.




غرفه پلیس + 10
غرفه خدمات الکترونیکی انتظامی در نمایشگاه الکامپ 2013 بسیار فعال بوده و با ارائه کارهای خدماتی سبب جلب رضایت بازدیدکنندگان خود شده است، در این نمایشگاه غرفه پلیس + 10 خدماتی مانند: ارائه خدمات مشمولین وظیفه عمومی و خاص، تعویض کارت معافیت یا پایان خدمت، رسیدگی به اجرائیات، صدور رایگان برگه خلافی برای خودرو و موتور را به بازدیدکنندگان ارائه می کند و ارائه این خدمات سبب جلب رضایت مردم و راضی بودن آن ها از حضور دولت الکترونیک در نمایشگاه شده است.




گزارش از محمدمحمدی خوجین



دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

          



امتياز تحريريه دريچه فناوري اطلاعات:




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار