نمایشگاه الکامپ بزرگترین نمایشگاه فناوری اطلاعات در ایران است، که ما قصد معرفی تعدادی از غرفه های جذاب آن را داریم.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ نمایشگاه الکامپ 2013 امروز با سخنان وزیر ارتباطات و فناوری به صورت رسمی افتتاح شد و ما قصد معرفی تعدادی از غرفه های جذاب را برای شما کاربران دریچه داریم.
 
غرفه نرم افزار حسابداری محک
شعار این غرفه "طمع جدیدی از حسابداری" است، این شرکت یک نرم افزار متفاوت حسابداری را ارائه کرده است، محک برای تمامی سیتسم عامل ها طراحی ها شده و همین علت از دلایل متمایز شدن آن با سایر نرم افزارهای حسابداری است یعنی شما می توانید امور حسابداری را در تلفن همراه خود به صورت کامل انجام دهید. نرم افزار تلفن همراه، با عنوان گاو صندوق همراه ارائه شده و می توانید همیشه امور حسابداری را در تلفن همراهتان انجام دهید. برای مشاهده این غرفه می توانید به سالن خلیج فارس مراجعه کنید.
 
 
 
غرفه شرکت نویسا
 
ارائه دهنده تایپ گفتاری فارسی
این نرم افزار طیف وسیعی از کاربران را در بر می گیرد و تمام کسانی که به نحوی با تایپ سروکار دارند می توانند از نویسا استفاده کنند. موارد کارکردهای نویسا عبارت اند از: مناسب برای منشی ها و تایپیست ها در کلیه سازمان ها، موسسات بانکی، مطب های شخصی برای نوشتن گزارش های پزشکی مختلف و ...  . نویسا  تقریبا از 100 درصد کلمات پشتیبانی می کند و می تواند به صورت چشمگیری در زمان ارزشمند شما صرفه جویی کند. این غرفه در سالن خلیج فارس دایر است و می توانید از آن بازدید فرمایید.
 
 
 
 
غرفه ایران نوین
 
سازنده خودروهایی که با حرکات دست کنترل می شوند
این خودروها بسیار جالب و بدون هیچ دستگاهی کنترل می شود و شما می توانید با حرکات دست آن ها را کنترل کنید، سنسور هایی در این خودروها وجود دارد که با استفاده از یک دوربین حرکات دست شما را آنالیز می کنند و به ماشین فرمان حرکت می دهد، شما می توانید با بالا و پایین کردن دست خود ماشین را به مسیر های گوناگون هدایت کنید!
 
 
 
غرفه گردی های بعدی را هم دنبال کنید
 
گزارش از محمدمحمدی خوجین
 
 
 
دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی
 
 
          
 
 
 
امتياز تحريريه دريچه فناوري اطلاعات:
 

 
برچسب ها: دریچه ، الکامپ ، غرفه ، سخنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Moosa
۲۲:۰۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۲
ممنون باز بزارین