پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: قرعه‌ی نسبتاً مناسبی در جام جهانی 2014 برزیل نصیب ایران شده است.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اگر قرار بود خودمان تیم‌های مقابل خود در جام جهانی 2014 برزیل را انتخاب کنیم حتماً یکی از تیم‌های نیجریه، الجزایر و اکواردور را انتخاب کردیم واز سید یک هم مشخص بود که با یک تیم قوی باید مقابله کنیم که این بار باید با تیم فوتبال آرژانتین به مصاف یکدیگر برویم.

وی ادامه داد: گروه مناسبی نصیب ما شده است واگر شرایط خوبی داشته باشیم حتی امید صعود از گروه را هم داریم.

وی در خصوص صحبت‌های کی‌روش مبنی براینکه صعود ایران از این گروه توهم است اظهارداشت: طبیعی است که کی‌روش این حرف‌ها را زده  باشد زیرا یک سرمربی هیچ وقت نمی گوید که تیم‌های آسانی حریف ما هستند چون با گفتن این حرف کار را سخت تر می کند.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: اگر در این شش ماه باقی مانده برنامه ریزی مناسب همراه با بازی‌های تدارکاتی شبیه تیم‌های همگروهمان داشته باشیم و خصوصاً تعداد بازی‌های برون مرزی را افزایش دهیم این مسائله کمک زیادی می کند که در جام جهانی 2014 برزیل قوی‌تر وبا آمادگی بیشتری از لحاظ فنی و روحی روانی ظاهر شویم.

بهتاش فریبا در ادامه بیان داشت: اگر بخواهیم فکر کنیم که به عنوان تیم اول از این گروه صعود می کنیم فرض محال است پس باید به تیم دوم فکر کنیم واز این خرسند باشیم که تیم ملی آرژانتین تیم های نیجریه وبوسنی هرزگوین را شکست دهد وما هم بتوانیم با امتیاز گرفتن از نیجریه وبوسنی هرزگوبین به دور دوم جام جهانی صعود کنیم که در این خصوص برنامه‌ریزی بسیار مهم است.

بهتاش فریبا در مورد مهار کردن مسی بیان داشت: من فکر می کنم خیلی از بهترین دفاع‌ها هم نتوانستند مسی را مهار کنند از مدافعان تیم‌های آلمان وایتالیا سرسخت تر وجود ندارد اما آن‌ها هم از مهار مسی عاجز هستند ولی اگر ما به این مسئله فکر کنیم استرس بیشتری می گیریم.
ملی پوشان ما باید به فکر دفاع تیمی باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی اول ما مقابل تیم ملی آرژانتین است وسومین رقابت مان هم با تیم ملی بوسنی هرزگوین است که این دیدار بسیار مهم وتعیین کننده است وشرایط خوبی داشته باشیم واین تیم را ببریم احتمال صعود تیم ملی ایران به دور دوم رقابت‌های جام جهانی 2014 بیشتر می شود.

گفتنی است تیم فوتبال ایران در گروه ‌F همگروه تیم های ملی آرژانتین، نیجریه وبوسنی هرزگوین است. بازی اول خود را مقابل نیجریه، بار دوم را مقابل آرژانتین و سومین رقابت خود را مقابل بوسنی هرزگوین انجام می دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فریبا ، آلمان ، ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار