مدافع تیم فوتبال داماش گیلان اشتباهات داوری را عامل شکست این هفته تیمش در دربی شمال کشور می داند.

 علیرضا نظیف کار مدافع تیم فوتبال داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در خصوص شکست 3 بر صفر تیمش در دربی شمال کشور و واگذاری نتیجه بازی  به ملوان بندر انزلی نیز اظهار داشت: در ابتدا جا دارد به این نکته اشاره کنیم که ما بازی را به ملوان نباختیم بلکه این  داور و کمک داورها بودند که ما را شکست دادند.
 
 وی در ادامه افزود: تصمیمات داوری و اشتباهات آن ها تاثیر مستقیم و قابل تاملی در این بازی داشت و باز هم تاکید می کنم ما به داور و تصمیمات داوری باختیم  و به تیم ملوان!
 
 نظیف کار در ادامه گفت: داور مسابقه در دقیقه 20 بازی یکی از بازیکنان ما را اخراج کرد و با اینکه تا قبل از دقیقه 20 نبض و کنترل بازی  در اختیار تیم ما بود ، پس از آن اخراج جریان بازی از دست ما خارج شد.
 
 نظیف کار در ادامه تصریح کرد: در صحنه وقوع گل دوم هم تصمیم داور تاثیر گذار بود و داور مسابقه در حالی که می توانست خطای حریف را روی مدافع  ما بگیرد این کار را نکرد و پوپ از بالای سر مدافع ما رد شد و مهاجم حریف دروازه خالی را باز کرد  متاسفانه داور در این مسابقه قضاوت عادلانه ای نداشت و بیشتر خطا های ما را نمی گرفت به اعتقاد من آنقدر اشتباهات داوری زیاد و تاثیر گذار بود که اگر هر داور دیگری بود  این  اتفاق رخ نمی داد.
 
 نظیف کار در خصوص مسائل فنی این بازی نیز اظهار داشت: تا قبل از این که داور تیم ما را 10 نفره کند نبض بازی در اختیار ما بود و چند  موقعیت  خود را هم مقابل دروازه ملوان داشتیم ولی در دقیقه 20 و با آن اخراج بازیکنان جریان کار از دست تیم خارج شد اما با این تفاسیر در نیمه دوم تیم ما فشار زیادی آور و موقعیتهای  گل زیادی را خلق کردیم ولی  دروازه بان ملوان روز خوبی را سپری می کرد و ستاره این بازی بود.
 
 مدافع تیم  فوتبال داماش در ادامه در خصوص قرعه  تیم ملی کشورمان در جام جهانی نیز گفت: برعکس خیلی از کارشناسان که می گویند در گروه خوب و متعادلی قرار گرفته ایم، بنده معتقدم که کارمان در این گروه بسیار سخت خواهد بود در گروه ما  آرژانتینی قرار دارد که از بهترین و با کیفیت ترین بازیکنان دنیا برخوردار است نیجریه دیگر تیم گروه ماست  که نمی شود قدرت بالای این   تیم را انکار کرد در حال حاضر ما از  تیم ملی خوبی برخورداریم و بازیکنان کار آمدی در تیم ملی حضور دارند بحث جام جهانی هم مقوله ای کاملا  جدا و متفاوت و با سایر  تورنمنت ها است و امیدوارم  بتوانیم با  تدبیر کی روش و همت بازیکنان نتیجه مطلوبی به دست آوریم.

انتهای پیام/
 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در فرصت باقی مانده تا شروع مسابقات کار درستی  نیست که سطح توقع مردم را بالا ببریم ما نمی توانیم خودمان را گول بزنیم  چون به خوبی می دانیم که تیم هایی که در گروه ما حضور دارند تیم های  قدرت مندی هستند و باید تمام تلاشمان را در   مدت باقی مانده به کار گیریم تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
 
 گفتنی است: تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های جام جهانی برزیل در گروه F این مسابقات با تیم های آرژانتین، نتیجه و بوسنی هم گروه شده است./ج
برچسب ها: ملوان ، فوتبال ، مدافع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار