پیشکسوت فوتبال کشورمان گروه تیم ملی را گروهی خوب و متعادل می‌داند معتقد است دست کم گرفتن بوسنی به سود ما نخواهد بود.

مجتبی محرمی پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درخصوص قرعه‌کشی جام جهانی و هم‌گروه‌های تیم ملی کشورمان در گروه F این مسابقات نیز گفت: به اعتقاد من قرعه‌ بدست آمده قرعه خوبی است و ما در گروه خوب و متعادلی قرار داریم. ما در این گروه با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی هرزگوبین هم‌گروه شده‌ایم که گروه متعادلی به نظر می‌آید.
 
یکی از تیم‌های گروه ما بوسنی است و ما به هیچ‌وجه نباید این تیم را دست کم بگریم و دلمان را خوش کنیم که با بوسنی هم‌گروه شده‌ایم. دیگر تیم‌ هم‌گروه نیجریه قهرمان آفریقا است که همواره تیمی خوب و منسجم را داشته است. به عقیده من ما باید آرژانتین را در این گروه از جمع تیم‌ها جدا کنیم.
 
محرمی در پاسخ به این سوال که آیا ما در مقابل آرژانتین از پیش باخته‌ایم نیز گفت: به هیچ وجه ما در مقابل این تیم از پیش باخته نیستیم و ملی پوشان ما می‌توانند با آمادگی بالا و تدبیر نتیجه مطلوب و مدنظر را کسب کنند.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: با قرعه بدست آمده و شرایط تیم ملی به نظر من شانس ما برای صعود 50 درصد است ولی در کل امیدوارم مسئولان تدارکات لازم را فراهم کنند تا بتوانیم با تلاش بچه‌ها به دور بعد این مسابقات صعود کنیم.
 
گفتنی است تیم ملی کشورمان برای شرکت در مسابقات جام جهانی برزیل در گروه F با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی هم‌گروه شده است.

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: فوتبال ، محرمی ، کشورمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار