پیشکسوتان پرسپولیس در خصوص بازی دیروز پرسپولیس و میلان صحبت هایی را ارئه کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،پیشکسوتان پرسپولیس در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی صحبتهایی کوتاه در خصوص دیدار دیروز این تیم و تیم ستارگان میلان داشتند.

شاهرودی:بدشانسی ام دوباره کار دستم داد

رضا شاهرودی گفت:یکشنبه در تمرینات تیم پیشکسوتان پرسپولیس کشاله ام کشیده شد اما فکر نمی کردم که منجر به مصدومیتم در بازی شود که متاسفانه در دقیقه دوم بازی پایم دقیقا در آن ناحیه روی توپ آمد و نتوانستم بازی کنم.

وی افزود:این از بدشانسی من بود که هم در جام جهانی و هم در این بازی مصدوم شدم.

باقری:از تماشاگران ممنونم

کریم باقری گفت:دست تماشاگران درد نکند که برای این دیدار به ورزشگاه آمدند و از همه ی آنها برای این حمایت ها ممنون هستم.این بازی یک بازی دوستانه و نمادین بود  که با خداحافظی رسمی مهدی مهدوی کیا همراه بود که امیدوارم مهدی در تمام مراحل زندگی اش موفق باشد.

عاشوری:فوتبالیست های جوان تر به خودشان بیایند

محسن عاشوری گفت:معتقدم در دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و میلان،میلانی ها از نظر بدنی آماده تر بودند.البته پیشکسوتان پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشتند و این هواداران را به ورزشگاه کشاندند که بهتر است تا جوان ترها نیز به خودشان بیایند.

پنجعلی:دست همه ی مردم را می بوسم

محمد پنجعلی گفت:من دست همه مردم را می بوسم که تا به این حد از این بازی استقبال کردند.چنین جمعیتی حتی برای بازی های ملی نیز به ندرت به ورزشگاه می آیند و خداحافظی مهدی مهدوی کیا نیز با حضور همین هواداران پرشور برگزار شد که این نشان می داد مردم بازیکنانشان را دوست دارند.

جمشیدی:مردم به من هر لقبی بدهند ناراحت نمی شوم

پژمان جمشیدی گفت:دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و میلان حرکت بسیار زیبایی بود که امیدواریم همچنان چنین اقداماتی به صورت مستمر ادامه داشته باشد.از شعار یوزپلنگ نیز ناراحت نشدم.مردم هر شعاری که به من بدهند هرگز ناراحت نخواهم شد.

انصاریان:تحت تاثیر بازی رئال روی توپ زدم

علی انصاریان گفت:من تحت تاثیر بازی شب گذشته رئال قرار گرفتم و در موقعیت گلی که داشتم سر توپ زدم که نباید این کار را می کردم.

وی افزود:من یک پرسپولیسی هستم و همیشه همه چیزم را مدیون این تیم و هوادارانش هستم و به خاطر آن یک سال همیشه معذرت خواهی کرده ام.

محرمی:امیدوارم این حرکات تداوم داشته باشد

مجتبی محرمی گفت:مردم همیشه به ما محبت دارند و حال و هوای جمع شدن پیشکسوتان در کنار هم بسیار خوب بود.از روز اول که سر تمرینات بودیم نیز شور و شعف داشتیم و امیدواریم که این حرکات تداوم داشته باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، میلان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار