مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور با حضور هفت تیم در حال برگزاری است.

محمدهادی بیک‌ رئیس مسابقات لیگ واترپلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات باشگاهی امسال از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است و بازی‌ها در شرایط حساس و نزدیکی دنبال می‌شود.
 
وی تصریح کرد: ماده گروه (A) که تیم‌های نفت و گاز امیدیه، نفت و گاز گچساران و دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند شاهد بازی‌های حساس و سنگینی هستیم و احتمال صعود هر سه تیم به مرحله دوم و جمع چهار تیم برتر وجود دارد.
 
وی یادآور شد: تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم طبق قانون به مرحله 1/4 صعود می‌کنند تیم‌های دوم و سوم گروه‌ها نیز به صورت ضربدری به مصاف یکدیگر رفته و تکلیف صعودکنندگان دیگر به این شکل مشخص خواهد  شد.
 
مسئول مسابقات لیگ واترپلو گفت: در بازی‌های هفته دوم مسابقات لیگ در گروه(A) حساس‌ترین بازی‌ها میان تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و نفت و گاز امیدیه برگزار شد و تهرانی‌ها توانستند میزبان خود را با 2 اختلاف امتیاز با نتیجه (13 بر 15) شکست دهند.
 
بیک تصریح کرد: با وجود آن که تیم نفت و گاز امیدیه همچنان در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد اما چون با تیم دانشگاه آزاد هم‌امتیاز است نمی‌توان به طور قطع گفت که امیدیه‌ای‌ها صعودکننده به مرحله دوم هستند و باید منتظر نتایج دیدارهای هفته سوم لیگ باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: واترپلو ، لیگ ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار